پنجشنبه 10 اسفند 1396 / 12:09|کد خبر : 3166|گروه : سياسي

امام جمعه موقت بانه:

فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای جوانان را هدف گرفته است

فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای جوانان را هدف گرفته است

امام جمعه موقت بانه گفت: امروز فضای مجازی و انواع شبکه های ماهواره ای تهدیدی است که همه اقشار جامعه بویژه جوانان را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا ملا جمال کریمی امروز در مراسم بزرگداشت هفته امور تربیتی در آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات کانون ولایت بانه برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمنان برای كم رنگ كردن معنويات در جامعه اظهار داشت: امروز دشمن به جد در تلاس براي از بین بردن اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی در جوامع اسلامی بويژه ايران است.
وی با بيان اينكه امروز دشمن از طریق فضای مجازی و شبکه های ماهوارع ای درصدد نفوذ در جامعه است افزود: این اقدام دشمنان رسالت خانواده ها و معلمان بویژه مربیان و معاونین پرورشی را نسبت به گذشته بیشتر کرده است و از همين رو همه اقشار جامعه بویژه قشر نوجوان و دانش آموز بايد مراقب توطئه و دسيسه دشمنان باشند.

امام جمعه موقت بانه تصریح کرد: آموزش و پرورش و نهاد امور تربیتی در مدارس بایستی با تربیت صحیح دانش آموزان و آشنا کردن آنان با فرهنگ و تربیت اسلامی به مقابله با این حربه فرهنگي دشمنان بپردازند.

ماموستا کریمی تصریح کرد: معلمان تربیتی و پرورشی در مدارس بایستی از بین با اخلاق ترین معلمان برگزیده شود تا تاثیر گذاری امور تربیتی در دانش آموزان بیشتر شده و اثار این تربیت نیز در جامعه مشهود باشد.

وی یادآور شد؛ امروز با توجه به گستره فعالیت دشمنان در ترویج بی اخلاقی و فساد در جامعه نیاز به تربیت دانش آموزانی با ایمان و آراسته به اخلاق اسلامی بیش از گذشته احساس می شود.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی