شنبه 12 اسفند 1396 / 09:16|کد خبر : 3168|گروه : فرهنگي

دانشجویان بانه ای به اردوي راهيان نور جنوب اعزام شدند

دانشجویان بانه ای به اردوي راهيان نور جنوب اعزام شدند

یک کاروان از دانشجویان دانشگاه های آزاد و پيام نور بانه برای بازدید از مناطق عملیاتی به اردوي راهيان نور جنوب اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، امروز یک کاروان از دانشجویان دانشگاه های آزاد و پیام نور شهرستان بانه برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس عازم مناطق عملياتي جنوب شدند.

هدایت فتاحی رئیس دانشگاه آزاد بانه در حاشیه این اعزام در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، اظهار داشت: امروز تعداد 20 از نفر دانشجویان دانشگاه آزاد و پیام نور بانه برای ديدن از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به اردوي راهيان نور جنوب اعزام شدند.

وی با بیان اینکه هرساله در آستانه سال نو جمعی از دانشجویان بانه ای به این اردوها اعزام می شوند افزود: امسال هم یک اتوبوس از دانشجویان بانه اي كه قبلا به صورت داوطلب از طريق بسيج دانشجويي ثبت نام كرده بودند به این اردو اعزام شدند.

رئیس دانشگاه آزاد بانه خاطرنشان کرد: این اردو با همکاری بسیج دانشجویی سپاه بانه و دانشگاه آزاد اسلامي این شهرستان برگزار می شود و  دانشجویان شرکت کننده در این اردو به مدت 4 روز از یادمان ها و مناطق عملیاتی جنوب در  هویزه؛ شلمچه و اروندکنار بازدید خواهند کرد.



برچسب ها :

دانشجوبانهراهيان نورجنوباعزامآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی