یکشنبه 13 اسفند 1396 / 07:36|کد خبر : 3172|گروه : اجتماعي

فرماندار بانه :

زمينه اسكان شبانه 1125 نفر در بانه فراهم است

زمينه اسكان شبانه 1125 نفر در بانه فراهم است

فرماندار بانه از ظرفیت اسكان شبانه 1125 نفر در هتل ها و هتل آپارتمان هاي بانه در ايام نوروز 97 خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ "محمد فلاحی"امروز در نخستین جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات خدمات سفرهاي نوروزي شهرستان بانه از آمادگی اين شهرستان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در بهار 97 خبر داد.

وی افزود: در همین راستا 7 هتل و 7 هتل آپارتمان با ظرفیت 1125 تخت زمينه اسکان همين تعداد مهمان را در هر شب در بانه طي نوروز امسال خواهد فراهم كرده است.

فلاحی تصریح کرد: کمیته های ده گانه ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان بانه بایستی تا تاریخ 25 اسفند ماه برنامه های مربوط به حوزه کمیته هاي خود را در راستای پذیرایی و فراهم كردن تسهیلات هر چه بیشتر مسافران نوروزی تدوین و به دبیرخانه اين ستاد ارائه دهند.

فرماندار بانه با اشاره به ظرفيت هاي گرشگري اين شهرستان در بخش هاي مختلف بانه نسبت به اجرای برنامه های بومی و سنتی در روستاهای هدف گردشگری اين بخش ها تاكيد كرد و از بخشداران و دهیاران بخش های 4 گانه اين شهرستان خواست تا تمهيدات لازم و مقدمات مورد نياز را در اين زمينه پيش بيني و اجرا كنند.

 وی از نامناسب بودن جاده دسترسي در برخي از محورهاي مواصلاتي بانه نيز انتقاد كرد و از اداره راهداری شهرستان بانه خواست تا در ترمیم و بازسازی راه های مواصلاتی به بانه بویژه در مسیر بانه - سقز در "روستای سبدلو" که مسیر مسافران و به نحوی ورودی شهر بانه محسوب می شود اقدام کنند.

فلاحي از اداره مسراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان بانه نيز خواست تا با همكاري شهرداري نسبت به تهيه و به روز كردن بسته هاي فرهنگي و راهنماي گردشگري شهرستان بانه اقدام كنند.



برچسب ها :

فرماندار بانهخدمات سفرنوروزبانهاسكانآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی