یکشنبه 13 اسفند 1396 / 07:35|کد خبر : 3173|گروه : اجتماعي

رئیس اداره میراث فرهنگی بانه:

کمیته های ده گانه ستاد تسهیلات سفر بانه تشکیل شد

کمیته های ده گانه ستاد تسهیلات سفر بانه تشکیل شد

رئیس اداره میراث فرهنگی بانه از تشکیل کمیته های ده گانه ستاد تسهیلات خدمات سفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سعدالله رحیمی خواه رئیس اداره میراث فرهنگی؛ صنایع دستی و گردشگری شهرستان بانه و دبير ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي اين شهرستان امروز در جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفز هاي نوروزي بانه از تشکیل کمیته های ده گانه این ستاد در راستای آمادگی برای استقبال از مهمانان نوروزی امسال خبر داد.

وی افزود: کمیته های خدمات و امداد و نجات؛ کمیته خدمات انتظامی؛ کمیته امنیتی و ترافیک شهری؛ کمیته خدمات اسکان و رفاه؛ کمیته نظارت و تنظیم بازار از جمله این کمیته ها است.

رحیمی خواه تصریح کرد: ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان بانه سال گذشته رتبه سوم کشوری را کسب کرد که اميدواریم امسال با هماهنگی هر چه بيشتر بين كميته ها و تمهیدات انجام شده در اين زمينه شاهد كسب رتبه بهتري باشيم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بانه نيز در ادامه  از خرید و تامین 112 تن میوه شب عید در اين شهرستان با همكاري تعاون روستايي خبر داد و گفت: اين اقدام به روال سال هاي گذشت در راستاي  نظارت و كنترل قيمت ميوه هاي شب عيد در بانه صورت گرفه است.

وي افزود: در همين راستا امسال 80 تن پرتقال و 32 تن سیب خريداري شده است كه در دهه آخر اسفند ماه و در آستانه سال نو " از 20 اسفند ماه" در 5 نقطه اصلي شهر  بانه بين شهروندان توزیع می شود.

 



برچسب ها :

ستاد تسهيلات خدمات سفربانهنوروزاسكانميوه شب عيد

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی