سه شنبه 15 اسفند 1396 / 12:22|کد خبر : 3180|گروه : فرهنگي

دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان کردستان

فريضتين امر به معروف و نهي از منكر در جامعه نهادينه شود

فريضتين امر به معروف و نهي از منكر در جامعه نهادينه شود

دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان کردستان به ضرورت نهادينه شدن فريضتين امر به معروف و نهي از منكر در جامعه تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه با حضور "محمود الله مرادی " دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد.

 

الله مرادی در این جلسه با اشاره به اهمیت و جایگاه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در اسلام و آثار اجراي آن در جامعه گفت: این دو فریضه الهی بایستی در جامعه و بين آحاد مردم  ترویج و نهادینه شود.

 

وی افزود: برای احیای امر به معروف و نهی از منکر هر کسی باید از خودش شروع کند و در این راستا مسئولین بعنوان نخبه هاي جامعه و متخبين مردم  باید د اين حوزه رپیشگام باشند.

 

الله مرادی تصریح کرد: در نظام اسلامي مسئولیت يافتن انسان ها به منزله قدرت نيست بلكه امانتی است که از طرف مردم مردم به صورت امانت در اختيار افراد قرار مي گيرد.

 

دبیر ستاد امر به معروف نهی از منکر کردستان تصریح کرد: از دیدگاه اسلام مسئولین خدمتگزار مردم هستند بطوریکه حضرت امام خميني بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي  نیز بر این اساس همواره خود را خدمتگزار مردم می دانست.

 

 وی از نعمت امنيت و سلامت بعنوان دو نعمت بزرگ خداوند اد كرد و گفت:  امنیت نعمت بزرگی است که بعنوان یک معروف شاخص در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و بایستی مردم قدردان این نعمت بزرگ باشند.

 

این مسئول با اشاره به تلاش دشمنان در راستای ترویج بی بندوباری در جوامع اسلامی اظهار داشت: در این راستا دشمن کانون خانواده و بانوان را هدف قرار داده اند چرا که بانوان جامعه تربیت نسل ها بر عهده دارند و بايستي زنان جامعه اسلامي با رعايت حجاب و عفاف اسلامي اين وطئه را خنثي كنند.

 

وی با بيان اينكه اجراي فرشصه امر به معروف و نهي از منكر مستلزم عزم همگاني مردم و رگان هاي دولتي است تصریح کرد: سیاست و اولویت اول ستاد امر به معروف و نهی از منکر اجراي این فرضتین به صورت کاملا مردمی در جامعه است.



برچسب ها :

امر به معروفبانهنهي از منكرجامعهارباباخبرمحمود الله مراديستاد امر به معروف و نهي از منكر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی