چهارشنبه 16 اسفند 1396 / 09:10|کد خبر : 3184|گروه : اجتماعي

فرمانده سپاه بانه:

حضرت فاطمه (س) بهترين اسوه براي زنان مسلمان است

حضرت فاطمه (س) بهترين اسوه براي زنان مسلمان است

فرمانده سپاه بانه با اشاره به شان و جايگاه حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: اين بانوي بزرگ بهترين اسوه و الگو براي زنان مسلمان جهان است

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرهنگ يوسف معروفي امروز در مراسم ميلاد جشن بزرگ كوثر كه در سالن آمفي تئاتر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامي بانه برگزار شد با اشاره به شان و ويژگي هاي حضرت زهرا(س) اظهار داشت: اين بانوي بزرگ بهترين اسوه وا لگو براي زنان مسلمان در جهان است.

وي افزود: حضرت فاطمه علي رغم داشتنامتيازات نسبي با  پيامبر اسلام(ص)، همسري امام علي(ع) و مادر حسنين بودند به لحاظ مقام معنوي وا يماني نيز از جايگته والايي برخوردار هستند.

فرمانده سپاه بانه تصريح كرد: حضرت زهرا(س) دومين شخص نزديك و آشنا به قرآن بود بطوريكه در حديثي قدسي از پيامبر اكرم(ص) خداوند حضرت فاطمه را بهانه خلقت عنوان كرده است.

وي خاطرنشان كرد: امروز زنان جامعه اسلامي  با سرمشق قرار دادن و پيروي از اين بانوي بزرگ مي توانند راه سعادت و موفقيت را طي كنند.


در ادامه در ادامه حجت الاسلام فلسفی از اساتید حوزه و دانشگاه نیز در این مراسم؛ حضرت زهرا(س) را سیده زنان عالم دانست و گفت: حضرت فاطمه(س) سیده زنان عالمح در دنیا و آخرت است.

 

وی افزود: آنچه که در شخصیت حضرت زهرا(س) بسیار برجسته است ایمان والا و پیروی کامل ایشان از فرامین اسلام در تمام عرصه ها است.

 

حجت الاسلام فلسفی؛ حضرت زهرا (س) را بهترین الگو برای بانوان در سبک زندگی اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: بانوان امروزی باید ایشان را در زندگی فردی؛ خانوادگی و اجتماعی اسوه و الگوی خود قرار دهند.

 

وی با اشاره به تلاش دشمنان در گمراه کردن جوانان از مسیر اسلام و عقاید دینی تصریح کرد: امروز دشمن خانواده ها را هدف قرار داده و می خواهد با ترویج رهنگ ابتذال حجاب و عفاف زنان مسلمان را تضعیف کند.

 

حجت الاسلام فلسفی خاطرنشان کرد: حجاب یک موضوع مهم در دین اسلام است که رعایت آن تنها مختص به بانوان نیست بلکه اسلام برای مردان نیز در این زمینه توصیه هایی کرده است.

 

وی نقش تربیتی زنان را نیز یکی دیگر از وظایف سنگین آنان در زندگی خانوادگی دانست و گفت: همواره مردان با ایمان و موفق در دامن زنان و مادران با ایمان و متعهد  تربیت شدند.  



برچسب ها :

بانهجشنميلاد كوثرحضرت فاطمهالگوفرمانده سپاه بانهزنان مسلمان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی