چهارشنبه 16 اسفند 1396 / 12:08|کد خبر : 3186|گروه : اجتماعي

مدير آموزش و پرورش بانه:

دانش آموزان بانه اي 200 ميليون ريال به جشن نيكوكاري كمك كردند

دانش آموزان بانه اي 200 ميليون ريال به جشن نيكوكاري كمك كردند

مدير آموزش و پرورش شهرستان بانه از جع آوري كمك هاي دانش آموزان به ارزش 200 ميليون ريال به جشن نيكوكاري بانه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، رضا خضری امروز در این آیین با اشاره به آیات و روایات اسلامی در باب ارزش و جايگاه كمك به فقرا و نيازمندان  اظهار داشت: اسلام تاکیدات فراوانی در باب احسان و کمک به نیازمندان کرده است.

 

وی افزود: خوشبختانه مردم خير و نيك انديش  شهرستان بانه نيز  در انجام کارهای نیک و عام المنفعه پیشگام  بوده اند  بطوریکه در حوزه مدرسه سازی خیرین و مردم شهرستان بانه تعداد 45 واحد آموزشی خیر ساز و مشارکتی را در طول 5 سال گذشته تا كندن احداث و تحويل آموزش و پرورش اين شهرستان دادند.

 

خضري جشن احسان و نيكوكاري را يكي از بهترين فرصت ها براي ترويج فرهنگ هم نوع دوستي و كمك به مستمندان دانست و گفت: دانش آموزان بانه اي سال گذشته ( 95) مبلغ 200 ميليون ريال به جشن نيكوكاري كمك كردند.

وي با بيان اينكه در سال گذشته در مجموع مبلغ 120 ميليون تومان از محل كمك اي مردمي به جشن احسان و نيكوكاري در بانه جمع آوري شده بود گفت: بر اين احساس 20 درصد اين كمك ها  مربوط به آموزش و پرورش است.


 مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در ادامه  به اقدامات این نهاد در طول سال  بمنظور  کمک به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت اشاره كرد و گفت: آموزش و پرورش بانه علی رغم استفاده از کمک هایی که توسط کمیته امداد برای دانش آموزان جمع آوری می شود از طریق صندوق رفاه دانش آموزان؛ صندوق امداد فرهنگیان و برگزاری جشن های عاطفه و نیکوکاری به این گونه دانش آموزان کمک می کند.

 

وی تصریح کرد: ترویج کمک به هم نوعان؛ تقسیم شادی ها و برخورداری دانش آموزان از کمک های نقدی و غیر نقدی در آستانه سال نو از جمله ساير اهداف برگزاری این جشن است.



برچسب ها :

بانهجشن نيكوكاريمدرسهدانش آموزاحسانآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی