پنجشنبه 17 اسفند 1396 / 11:32|کد خبر : 3187|گروه : اجتماعي

700 دانش آموز بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد بانه هستند

700 دانش آموز بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد بانه هستند

رئیس کمیته امداد بانه گفت: 700 دانش آموز بی بضاعت و نیازمند تحت پوشش کمیته امداد بانه هستند و از مزایای این نهاد بهره مند مي شوند.

جلال خلیلی امروز در حاشیه برپایی جشن نیکوکاری در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر؛ با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری تصریح کرد: امسال این جشن به روال سال های گذشته بمنظور حمایت و کمک به دانش آموزان بی بضاعت در آستانه سال جدید برگزار می شود.

وي افزود: در حال حاضر تعداد 700  دانش آموز بی بضاعت و نیازمند تحت پوشش کمیته امداد بانه هستند و از مزایای كمك هزينه تحصيلي و اقلام مورد نياز   این نهاد براي ادامه تحصيل بهره مند مي شوند.

خلیلی تصریح کرد: سال گذشته مبلغ 120 میلیون تومان از محل کمک های نقدی و غیر نقدی در این جشن جمع آوری شد  كه سهم مدارس از این میزان کمک ها بیست میلیون تومان بود و بلافاصله و در اسرع وقت در اختیار مدارس برای اعطا به دانش آموزان نیازمند پرداخت شد.

این مسئول تصریح کرد: امسال نیز جشن نیکوکاری در بانه به مدت سه روز از 16 الي 19 اسفند ماه سالجاري علی رغم مدارس سطح شهرستان در سه پایگاه ثابت و سیار در سطح شهر بانه برگزار می شود.

رئيس كميته امداد بانه در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 3500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام بانه هستند که از مستمری ماهانه این نهاد برخوردار هستند.

وی افزود: کمیته امداد بانه هر ماه مبلغ بیست میلیارد ریال بعنوان مستمری ماهانه به حساب این این افراد که بیشتر افراد از کار افتاده؛ زنان بی سرپرست و فرزندان بی سرپرست می باشند واریز می کند.

خلیلی تصریح کرد: این میزان مبلغ جدای از سایر خدماتی است که کمیته امداد حضرت امام بانه در بحث درمان؛ مسکن؛ کمک هزینه تحصیلی و سایر خدمات دیگر انجام می دهد بطوریکه طی سال 96 در بحث درمان و خرید تجهیزات پزشکی مبلغ ده میلیارد ریال به بیماران مستمند و زمین گیر هزینه کرده است.

رئیس کمیته امداد بانه خودکفایی و ایجاد اشتغال برای افراد نیازمند قادر به انجام کار را از سیاست های اصلی این نهاد خدماتی برشمرد و گفت: امسال بالغ بر 70 میلیارد ریال به بحث اشتغال و خودکفایی افراد نیازمند در بانه اختصاص یافت.
 



برچسب ها :

كميته امدادبانهدانش آموز؛ جشن نيكوكاريآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی