یکشنبه 20 اسفند 1396 / 12:24|کد خبر : 3189|گروه : اجتماعي

فرمانده سپاه بانه:

847 بسته مواد غذایی توسط سپاه بانه در بین نیازمندان توزیع می شود

847 بسته مواد غذایی توسط سپاه بانه در بین نیازمندان توزیع می شود

فرمانده سپاه بانه از توزیع 847 بسته مواد غذایی بین محرومین و نیازمندان شهرستان بانه خبر داد.

 سرهنگ یوسف معروفی امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مردم یاری و بزرگداشت کنگره 5400 شهید سرافراز استان کردستان 847 بسته مواد غذایی در بین نیازمندان و مردم محروم بانه توزیع می شود.

وی با بیان اینکه این تعداد بسته مواد غذایی به نیت 847 شهید شهرستان بانه است افزود: این مواد غذایی در دهه سوم اسفند ماه در بین مردم مناطق محروم و مرزی بانه توزیع می شود.

سرهنگ معروفي تصریح کرد: اقلامی شامل یک کیسه برنج ایرانی؛ یک کارتن قند شکسته؛ 3 بطری روغن؛ ماکارونی؛ نخود و کنسرو از جمله اقلام این بسته های غذایی است.

فرمانده سپاه بانه ارزش ریالی این 847 بسته مواد غذایی را بیش از 6 میلیارد و 350 هزار ریال برشمرد و گفت: اولویت توزیع با مناطق محروم و مرزی است.

وي تصریح کرد: اعتبار خرید این بسته های غذایی از طریق قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) تامین گردیده است که در تمام روستاهای مرزی و محروم هر 4 بخش شهرستان بانه توزیع می شود.

معروفي خاطرنشان کرد: سپاه در طول سال 96 تا پایان امسال علی رغم اقدامات زیر ساختی اقدام به توزیع بسته های حمایتی در بحث لوازم التحریر؛ لباس گرم زمستانی و تامین جهیزیه نوعروسان و تازه دامادهای نیازمند کرده است.

فرمانده سپاه بانه تصریح کرد: در همین راستا اول مهر ماه در آغاز بازگشایی مدارس 200 بسته فرهنگی شامل کیف و لوازم التحریر در بین دانش آموزان روستایی و مناطق محروم بانه توزیع شد. سرهنگ معروفی توزیع 200 دست لباس گرم در روستاهای مرزی بانه در زمستان امسال را از دیگر اقدامات حمایتی سپاه بانه از محرومین و نیازمندان شهرستان برشمرد.



برچسب ها :

فرمانده سپاه بانهمحروميننيازمندانمواد غذاييكنگره5400 شهيد كردستان

نظرات کاربران :

هایده لاوی [یکشنبه 20 اسفند 1396 | 13:12] پاسخ

اگراین بسته موادغذایی دربین نیازمندان وشهرنیزپخش شود بی نظیرمیشود

ناصر مقصودپور [یکشنبه 20 اسفند 1396 | 19:56] پاسخ

با عرض سلام خسته نباشيد من دهيار روستاي بژي از توابع بخش ننور هستم كه مردم اين روستا با توجه به كمبود معيشت وتنگدستي خواستار كمك هاي غذايي وعمراني از سپاه سهرستان بانه هستند لذا خواشمند است در اين رابطه ما را همراهي بفرماييد.

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی