یکشنبه 20 اسفند 1396 / 12:23|کد خبر : 3190|گروه : اجتماعي

رئيس كميته امداد بانه:

بیش از 200 خانوار از مددجویان کمیته امداد بانه خودکفا شدند

بیش از 200 خانوار از مددجویان کمیته امداد بانه خودکفا شدند

رئيس كميته امداد بانه گفت: از ابتدای امسال تاکنون با پرداخت 70میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی، بالغ بر 200 خانوار تحت حمايت این نهاد خودکفا شدند.

 جلال خلیلی رئیس کمیته امداد بانه امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام اين موضوع  اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای نیازمندان و خودکفا کردن خانوارهاي تحت پوشش کمیته امداد بانه از سیاست های اصلي و اولويت هاي نخست این نهاد حمایتی است.

وی افزود: در همین راستا از ابتداي  سال جاری تا اواسط اسفند ماه مبلغ 70 میلیارد ریال اعتبارات اشتغال زایی به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بانه پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد بانه تصریح کرد: با این میزان تسهیلات اشتغالزایی 400 شغل در روستاها، مناطق محروم و همچنين شهری بانه براي اين افراد ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: با پرداخت مبلغ 70میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی، بالغ بر 200 خانوار از خانواده هاي تحت حمايت این نهاد خودکفا شده و از چرخه حمايت اين نهاد خارج شدند.

خيلي يادآور شد، اولویت کمیته امداد برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مشاغل روستایی در حوزه دامپروری و کشاورزی بوده است که به مددجویان و افراد نیازمندی که توانایی کار در روستاها و مناطق مرزی دارند واگذار شده است.

 رئيس كميته امداد بانه در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر  بیش از 14 هزار نفر از جمعیت شهرستان بانه از خدمات متنوع و متعدد کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) این شهرستان بهره مند هستند.

وی افزود: این افراد غیر از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد هستند که ماهانه مبلغی را بصورت کمک معیشت از این نهاد حمايتي دریافت می کنند.

خلیلی تصریح کرد: در حال حاضر 75 بيمار زمين گير نيز اط طرف كينه امداد حضرت امام(ره) خدمات درمانی؛ خرید تجهیزات و لوازم پزشکی ارائه می شود بطوريكه امسال مبلغ ده ميليلرد ريال در بحث درماني به اين افراد هزينه شده است.



برچسب ها :

كميته امدادبانهاشتغالخودكفامددجو

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی