دوشنبه 21 اسفند 1396 / 19:35|کد خبر : 3192|گروه : اجتماعي

جانشین انتظامی کردستان:

92درصد از جرایم در بانه توسط پلیس کشف شده است

92درصد از جرایم در بانه توسط پلیس کشف شده است

جانشین انتظامی استان کردستان گفت: در دوازده ماه گذشته سال 96 حدود 92درصد از جرایمي كه در بانه اتفاق افتاده توسط پلیس کشف شده است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ سرهنگ آژنگ امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان جدید و سابق انتظامی شهرستان بانه اظهار داشت: امروزه نیروی انتظامی و پلیس توانسته با مشارکت و همراهی همدیگر اقدامات مناسبی در حوزه امنیت و دیگر حوزه هاي مربوط به اين نيرو در استان كردستان  انجام دهد.

وی امنیت در استان کردستان را زبانزد خاص و عام دانست و افزود: علی رغم تمام تلاش هايي كه دشمنان و ضد انقلاب انجام مي دهند با تلاش بي وقفه و شبانه روزي  نیروهای امنیتی و همراهی مردم امنیت مطلوب در اساتان كدستان حکم فرما است بطوريكه امروزه استان کردستان به لحاظ امنیتی یک استانی برخوردار از امنیت كامل است.

سرهمگ آژنگ با اشاره به مولفه هاي امنيت خاطرنشان كرد،  مشارکت مردم در کسب این امنیت تاثیر بسزایی داشته است چرا که مردم یکی از موثرترین مولفه ها در ایجاد امنیت پایدار هستند.

جانشين انتظامي كردستان تصریح کرد: امنیت در نظام اسلامی از بالاترین نعمت ها است و این نعمت یکی از مهمتریت دستاوردهای نظام است و اگر امنیت مردم به هر دليلي به خطر بيفتد  هیچ یک از فعالیت هاي اجتماعي، سياسي، اقتصادي و فرهنگي مردم نخواهد توانست به درستی انجام شود و از همين رو است كه بزرگان دینی نیز به این موضوع اذعان داشته و امنیت را در کنار صحت بدن از بزرگترین نعمت ها ذکر کرده و به ان تاکید داشته اند

 

جانشین انتظامی کردستان با اشاره به موضوع جرايم در استان كردستان تصریح کرد: در بحث جرایم استان کردستان جز استان های آخر به لحاظ وقوع جرم است و خوشبختانه در حوزه کشف جرایم نيز اين استان جز استان های برتر كشور  است.

وی با اشاره به آمار جرايم در بانه اظهار داشت: سرهنگ آژنگ خاطرنشان کرد: پلیس در بانه طی سالجاری و نود و دو درصد از جرایم اتفاق افتاده در بانه توسط پلیس کشف شده است.

اين مقام ارشد انتظامي استان كردستان به ميزان سرقت ها در کردستان نيز اشاره كرد و گفت: در استان به ازاي هر يكصد هزار نفر يك فقره سرقت به وقوع می پیوندد و این آمار روز به روز با کمک مردم مهار شده و در حال كاهش است.

جانشین انتظامی کردستان خاطرنشان کرد: در حوزه کشفیات جرایم رخ داده در استان کردستان 84 درصد از جرایم که اتفاق افتاده کشف شده است و این توفیقات در سایه تعامل مردم و مسئولین است .

سرهنگ آژنگ با اشاره به جرایم مربوط به فضای مجازی تصریح کرد: در فضای مجازی متاسفانه جرایم بیشتر شده و بیش از 90 درصد از جرایم که اتفاق افتاده است توانستیم کشف کنیم.

وی یادآور شد؛ در بحث مواد مخدر و افیونی هم مهار خوبی شده در نزدیک دوازده ماهه بیش از 58 درصد کشف کردیم و حتی اجازه ورود به استان ندادیم و وضعیت کردستان پاک است.

سرهنگ آژنگ با اشاره به حوزه تصادفات نیز تصریح کرد: امسال در تصادفات درون شهری کاهش کشته ها را داریم ولی در برون شهری چند نفری افزایش داشتیم و فرهنگ ترافیک مردم می تواند کمک حال ما باشد.

 

 



برچسب ها :

فرمانده انتظاميكردستانجرايمآژنگبانهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی