چهارشنبه 23 اسفند 1396 / 14:56|کد خبر : 3195|گروه : سياسي

نماینده سردار رجبي با امام جمعه بانه ديدار كرد

نماینده  سردار رجبي  با امام جمعه  بانه ديدار كرد

نماینده سردار رجبي، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به همراه معاون هماهنگ كننده سپاه بانه صبح امروز با "ماموستا ملا عبدالله حيدري" امام جمعه شهرستان بانه دیدار كردند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز سرهنگ پاسدار "عبدالمحمد لطفی" نماینده سردار رجبي فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان به همراه سرهنگ مصفي پيرزاد معاون هماهنگ كننده سپاه بانه با ماموستا ملا عبدالله حيدري امام جمعه این شهرستان دیدارکردند.


در این دیدا سرهنگ لطفی نماینده فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ضمن تقدیر از زحمات امام جمعه و تبریک پیشاپیش سال نو اظهار داشت: علمای دینی و روحانيون همواره با توجه به نقش روشنگري و هداينگري كه داشته اند بعنوان حافظان اصلي دین مبین اسلام هستند.

وي پشتيباني و حمايت از اين قشر تاثير گذار و زحمتكش را وظیفه همه آحاد مردم دانست و افزود: عالمان دینی حافظان اسلام از انحرافات در طول تاريخ بوده و لذا قدرداني و حمايت از اين عالمان ديني وظيفه تك تك آحاد جامعه بويژه مسئولين ذي ربط است.


سرهنگ لطفی با بیان اینکه اسلام از صدر تا به امروز در معرض تهديد و تحريف از جانب دشمنان بوده است خاطرنشان كرد، علماي ديني مدافعان اصلي از مرزهای دیانت و عقاید اسلامي بوده اند.


وی با تأکید بر حمایت و تقویت حوزه های علمیه که در حقیقت حمایت از دین است، گفت: حوزه های علمیه کانون دیانت و معنویت در جامعه اسلامی هستند که علمای بزرگی را تقدیم جامعه اسلامی کرده اند.


سرهنگ لطفی افزود: رفع مشکلات ائمه جمعه و جماعات و حمایت همه جانبه از آنها دغدغه اصلی سپاه بوده و از اين رو واحد سازندگي سپاه با ساخت خانه هاي  عالم در روستاها سعی نموده تا حدودی از مشکلات ائمه جمعه وعالمان دینی بكاهد .

امام جمعه بانه: سپاه پاسداران اميد تمام مستضعفین جهان است

در ادامه امام جمعه بانه نيز ضمن قدر دانی از توجه فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نسبت به ائمه جمعه وجماعات استان کردستان گفت: سپاه پاسداران در زمان جنگ تحمیلی حافظ و نگهبان مرزهای کشور و در زمان صلح در حال خدمت رسانی در راستای محرومیت زدایی و توجه به محرومان جامعه است. 


وي با اشاره به كلام بنيان گذار كبير انقلاب اسلامي ايران مبني بر اينكه اگر سپاه نبود كشور هم نبود گفت: نقش پررنگ سپاه و بسیج در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تداوم آن نمونه بارز اين ادعا است.

امام جمعه بانه با اشاره به رشادت هاي مردم اين شهرستان در دوران دفاع مقدس تصريح كرد: مردم بانه نيز مرزداران خوبي براي انقلاب و كشور بوده اند بطوريكه در دوران دفاع مقدس علي رغم تمام مصائب و مشكلات خانه و كاشانه خود را ترك نكردند و با تقديم صدها شهيد سرافراز از آب و خاك و انقلاب خود پاسداري كردند.


امام جمعه بانه گفت: امروزه سپاه پاسداران با دفاع از عزت و شرافت مسلمانان در سراسر جهان علي رغم اينكه محبوب قلب مردم ايران است بلكه اميد  تمامی مستضعفین دنیاست.
 





برچسب ها :

امام جمعه بانهنمايندهسردار رجبيآرباباخبرديدار

نظرات کاربران :

سیامک دانش [شنبه 4 فروردین 1397 | 12:40] پاسخ

با صلوات.واقعا ادمهای بزرگ از نظر علمی در زمینه دینی معنوی انسانیت طرفدار حق مانند حاج ماموستا حیدری در کشورما کم نظیرند.من همیشه مدیون ایشان هستم.چون واقعا حضور در انسان بزرگ تاثیر بزرگ در زندگی و شیوه زنگی میگذارد.از خدا میخام سایه همچین ادم بزرگی همیشه باقی بماند.

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی