پنجشنبه 24 اسفند 1396 / 12:38|کد خبر : 3196|گروه : اجتماعي

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور:

منطقه ویژه اقتصادی بانه سال 97 به سرمایه گذاران واگذار می شود

منطقه ویژه اقتصادی بانه سال 97 به سرمایه گذاران واگذار می شود

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور در جريان بازديد از منطقه ويژه اقنصادي بانه از تحويل اين منطقه به سرمایه 'گذاران در سال 97 خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ "فتحعلی محمدزاده" امروز در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بانه با ابراز رضايت از روند پيشرف عمليات احداث زير ساخت هاي اين منطقه اظهار داشت: منطقه ويژه اقتصادي بانه سال آينده به سرمايه گذاران واگذار مي شود.
 

وي روند پیشرفت در منطقه ویژه اقتصادی بانه را مطلوب کرد و اظهار داشت: عملیات اجرایی زیر ساخت ها در منطقه ویژه اقتصادی بانه از دو ماه پیش آغاز شده است.

فتحعلی زاده اتمام برق رسانی تا ورودی منطقه ویژه اقتصادی بانه؛ اتمام عملیات حفاری چاه؛ احداث سد مخزن ذخیره آب به ظرفیت 500 متر مکعب و همچنین بازگشایی معابر و شبکه توزیع آب را از جمله اقدامات انجام شده در منطقه ویژه اقتصادی بانه در مدت مذکور برشمرد.

 

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور در ادامه گفت: توسعه صنایع کوچک در شهرستان های کوچک و استان های مرزی از محورهای کاری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی است.

 

وي افزود: محور کاری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در شهرستان های کوچک مثل بانه و حتی استان های مرزی توسعه صنایع کوچک و ایجاد مناطق ویژه است.

فتحعلي زاده خاطرنشان كرد: این طرح با هدف رونق دادن کسب و کار در شهرستان های کوچک و استان های مرزی و همچنین با هدف جلوگیری از مهاجرت بی رویه به کلان شهرها و مراکز استان صورت می گیرد.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور تصریح کرد: امروزه با توجه به شرایط خشکسالی که بر کشور حاکم است قطعا به این اعتقاد داریم که توسعه صنعتی در کشور یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه صنعتی در نقاط مختلف کشور مبتنی بر مزیت های منطقه زیر ساخت ها را تهیه می کنیم تا بتوانیم زمینه حضور و استقرار سرمایه گذاران در داخل مناطق صنعتی و نواحی صنعتی روستایی را فراهم کنیم.



برچسب ها :

منطقه ويژه اقتصادي بانهكسب و كارصنايع كوچكبانهسرمايه گذار

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی