پنجشنبه 24 اسفند 1396 / 11:54|کد خبر : 3197|گروه : اجتماعي

سرپرست شركت شهرك هاي صنعتي كردستان:

قيمت زمين در شهرك هاي صنعتي كردستان بالا است

قيمت زمين در شهرك هاي صنعتي كردستان بالا است

سرپرست شركت شهرك هاي صنعتي كردستان با بيان اينكه از روز اول بنياد قيمت زمين در اين شهرك ها درست گذاشته نشده است گفت:قيمت زمين در شهركئ هاي صنعتي كردستان بالا ست.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر،" محمد دره وزمی" امروز در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بانه در گفت و گو با خبرنگاران با اذعان به بالا بودن قیمت زمین در شهرک های صنعتی استان کردستان اظهار داشت: متاسفانه از روز اول بنياد قيمت زمين در اين شهرك ها درست گذاشته نشده است و با وجه به همين موضوع در چند سال گذشته با افزایش قیمتی در زمين شهرک های صنعتی کردستان نداشته ايم.

وی با انتقاد از این بالا بودن قیمت ها افزود: قیمت زمین از ابتدا در این شهرک ها مناسب نبوده ولی خوشبختانه در چند سال گذشته علی رغم اینکه قیمت زمین ها افزایش نداشته بلکه کاهش هم داشته است.

وی افزود: در نواحی صنعتی استان کردستان برای جلب توجه سرمایه گذاران و رونق بخشيبه کسب و کار توانستیم قیمت زمین ها را تا 75 درصد کاهش دهیم.

دره وزمی در پاسخ به سئوال خبرنگاران از بالا بودن قیمت زمین در منطقه ویژه اقتصادی بانه هم تصریح کرد: در هنکام واگذاری این زمین ها به سرمایه گذاران برای شروع سرمایه گذاری زمین ها را حتی با قیمتی پایین تر از قیمت تمام شده به آنها واگذار خواهیم کرد.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان کردستان تصریح کرد: راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی بانه تاثیر مثبتی بر توسعه استان کردستان و حتی در سطح ملی  برای مردم ایران و کشور خواهد  داشت.

وی یادآور شد؛ تمام تلاش ما بر این است که کاری کنیم تا از موقعیت مرز بانه بیشترین استفاده را در بهره وریدملی و رونق اقتصادی کشور داشته باشیم.



برچسب ها :

محمد دره وزميشهرك صنعنيبانهزمينمنطقه ويژه اقتصادي

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی