شنبه 26 اسفند 1396 / 15:44|کد خبر : 3200|گروه : اجتماعي

جانشين سپاه بانه:

حل مشكلات مردم و معضلات اجتماعي از مهمترين اهداف مجمع بسيج شهرستان بانه است

حل مشكلات مردم و معضلات اجتماعي از مهمترين اهداف مجمع بسيج شهرستان بانه است

همایش سالانه مجمع بسیج شهرستان بانه در سال 96 با حضور جمعي از مسئولين و نخبگان شهرستان بانه و عضو در مجمع بسيج اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرهنگ احمد فرجي در اين نشست با اشاره به وظايف و رسالت هاي مجمع بسيج شهرستان بانه به تبيين اهميت و جايگاه اين مجمع پرداخت و اظهار داشت: مجمع بسيج شهرستان با توجه به رسالتي كه در ريشه يابي مشكلات و معضلات اجتماعي دارد لذا مي توان گفت كه حل مشكلات مردم و معضلات اجتماعي از مهمترين اهداف مجمع بسيج شهرستان بانه است.

وي افزود: مجمع بسيج شهرستان بانه با شناسايي بسترهاي اجتماعي، سياسي، اقتصادي و فرهنگي  آنها را در قالب يك برنامه مدون تهيه و براي تقويت بسترهاي مثبت و حل معضلات اجتماعي و ديگر حوزه ها آنها را  برنامه ريزي مي كنند.

جانشين فرمانده سپاه بانه  برگزاری نشست ها و هم اندیشی ها منظم و پرشور در سطح شهرستان را مهم دانست و گفت: این طور جلسات می تواند موجب وحدت و همکاری بیشتر مسئولان در حل معضلات اجتماعی جامعه شود و در کل راه کارها و نتایج مشترک مثبت و خوبی از این جلسات خارج خواهد شد.

وي با بیان اینکه هدف از تشکیل مجمع عالی بسیج حل مشکلات و مطالبات مردمی است، اظهار کرد: در این نشست ها و جلسات مطالبات مردمی شهرستان بانه در قالب مصوبه های مجمع به رده های مربوطه استانی ارسال و پیگیری خواهد شد.

 

 در ادامه ماموستا ملا جمال کریمی امام جمعه موقت بانه نيز  با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج اظهار داشت: بسیج یک نیروی عظیم و کارآمد است كه از تعدادي افراد با ايمان و مخلص تشكيل يافته و با ورود در عرصه های مختلف تمام وطئه هاي دشمنان را خنثي كرده است.

وي بسيج را خار چشم دشمنان دانست و گفت: شجاعت، ايثار و مردمي بودن از ويژگي هاي بارز بسيج است که بعد از گذشت چند دهه از عمر انقلاب همچنان رسالت خود را در عرصه دفاع از انقلاب و عمران كشور انجام می دهد.
 

امام جمعه موقت بانه، ترويج بي حجابي، تاثير گذاري شبكه هاي ماهوره اي و اجتماعي در بين آحاد جامعه بويژه نسل جوان را از اصلي ترين معضلات اجتماعي دانست و گفت: امروز تهديدات اصلي دشمن در جنگ نرم در اين حوزه ها است كه اگر مقابل اين توطئه دشمن را نگيريم كانون خانواده ها در آينده اي نه چندان دور از هم مي پاشند.

 



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی