سه شنبه 7 فروردین 1397 / 09:19|کد خبر : 3206|گروه : اجتماعي

مدیر شبکه بهداشت و درمان بانه:

بیمارستان رازی بانه ارديبهشت ماه امسال افتتاح مي شود

بیمارستان رازی بانه ارديبهشت ماه  امسال افتتاح مي شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه از افتتاح بیمارستان رازی بانه در ارديبهشت ماه سالجاري همزمان با هفته سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ مهندس بیگلری نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در سفر خود به شهرستان بانه از بیمارستان جدید الاحداث اين شهرستان بازدید کرد.

دکتر حامد منصوری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه امروز در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر اظهار داشت: در حال حاضر بیمارستان 98 تختخوابی بانه به لحاظ تجهیزات اداری تکمیل است اما بخشي از  تجهیزات پزشکی اين بيمارستان هنوز تكميل نیست.

وی با بیان اینکه هنوز ساختمان این بیمارستان به وزارت بهداشت تحويل داده نشده است خاطرنشان کرد: پس از زلزله اخیر کرمانشاه قرار بر این است که بناهای بیمارستانی از لحاظ کیفیت  مورد بررسی قرار بگیرند که بیمارستان رازی بانه نیز 19 فروردین امسال توسط هيئتي از تهران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان بانه ابراز اميدواري كرد كه باقی مانده تجهیزات پزشکی بیمارستان 98 تختخوابی رازی بانه در آینده نزدیک خریداری و تکمیل گردد.

 

اين مسئول با اشاره به وضعيت نيروي انساني اين بيمارستان هم تصریح کرد: بیمارستان مذکور از لحاظ نیروی انسانی نیز تکمیل است و کادر مورد نیز در حال گذراندن مراحل گزینش و کارهای پایانی هستند.

  دکتر منصوری با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: انتظار می رود بیمارستان رازی بانه در اردیبهشت ماه امسال و همزمان با هفته سلامت به بهره برداری برسد.



برچسب ها :

بانهبيمارستان رازيافتتاحآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی