جمعه 10 فروردین 1397 / 10:59|کد خبر : 3210|گروه : اجتماعي

رئیس مرکز بهداشت بانه:

كشف بیش از 2400 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در بانه

كشف بیش از 2400 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در بانه

رئیس مرکز بهداشت بانه از كشف و ضبط بيش از 2400 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در اين شهرستان خبر داد.

علی شالباف در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: بازرسان واحد سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه از ابتداي طح سلامت نوروزي تا پايان روز نهم فروردن ماه امسال بيش از 2400 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در اين شهرستان كشف و ضبط كردند.

وي افزود:  امروز نيز بازرسان واحد سلامت محيط شبكه بهداشت و درمان شهرسان بانه در بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهر بانه موفق به کشف و ضبط 192 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته شدند.

وی افزود: بازرسان واحد سلامت محیط شبکه بهداست و درمان بانه در قالب 69 اکیپ بازرسی در سه نوبت صبح؛ بعد از ظهر و شب کار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی را انجام می دهند.

شالباف تصریح کرد: از ابتدای طرح سلامت نوروزی که از پانزدهم اسفند سال گذشته شروع شده تا پایان روز نهم فروردین بازرسان سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان بانه بالغ بر 1500 مورد بازرسی را از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با اولویت صنوف حساس مانند انواع غذاخوری ها؛ رستوران ها و هتل ها انجام دادند.

رئیس مرکز بهداشت بانه تصریح کرد: کشف بیش از 2400 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته؛ یک مورد پلمپ و 7 مورد ارجاع به مراکز قضایی نتیجه این بازرسی ها بوده است.

وی از مردم و شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بلافاصله آن را به سامانه شکایات مردمی وزارت بهداشت با شماره تلفن 190 گزارش کنند.



برچسب ها :

بانهمواد غذايي فاسد و تاريخ گذشتهبازرسيطرح سلامت نوروزيآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی