سه شنبه 14 فروردین 1397 / 14:20|کد خبر : 3216|گروه : سياسي

اسکان بیش از ده هزار نفر روز مسافر فرهنگی در اماکن اقامتی آموزش و پرورش بانه

اسکان بیش از ده هزار نفر روز مسافر فرهنگی در اماکن اقامتی آموزش و پرورش بانه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه از پذیرش و اسکان بیش از ده هزار نفر روز مسافر فرهنگی در مراکز و اماکن اقامتی این اداره در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

رضا خضری امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: ستاد تسهیلات و اسکان مهمانان نوروزی اداره آموزش و پرورش بانه از یک ماه قبل با کارگروه‌های مختلف کار خود را آغاز کرده بود بطوریکه این ستاد امسال 22 واحد آموزشی با  تعداد  165 کلاس درس را براي فراهم كردن رفاه حال مهمانان نوروزي پیش بینی و فراهم کرده بود.

  وی افزود: از این تعداد مدارس ده مدرسه با 77 كلاس درس از نوع"الف" و 12 مدرسه با 88 کلاس درس از نوع "ب" به مسافران فرهنگی در بهار 97 خدمات دهی ارائه کرد.  

مدیر آموزش و پرورش بانه با بیان اینکه امسال مدارس پیش بینی شده برای اسکان مهمانان نوروزي فقط مخصوص فرهنگیان بود تصریح کرد: در ایام نوروز تعداد ده هزار و 487 نفر روز مهمان نوروزی در اماکن اقامتی این اداره پذیرش و اسکان داده شدند.

وی تصریح کرد: برای اسکان مهمانان نوروزی در نوروز امسال تعداد  60 نفر از فرهنگیان اين اداره بعنوان عوامل اجرايي در بحث پذيرش و اسكان انتخاب شدند که کار پذیرش و اسکان مسافران فرهنگي  را در ايام عيد خدمات دهی و انجام وظیفه کردند.

خضری یادآور شد؛ اتاق های نوع "الف" شامل امکانات رفاهی از جمله تلویزیون؛ یخچال و پتو بود که برای اقامت هر شب مبلغ 245 هزار ریال و كلاس هاي نوع "ب" فقط کلاس درس و پتو با یخچال و تلویزیون مشترک بود مبلغ 180 هزار ریال برای هر شب اقامت دریافت می کرد.



برچسب ها :

مدیر آموزش و پرورش بانه؛ اماکن اقامتی؛ بانه ؛ اسکان؛ مسافر فرهنگی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی