چهارشنبه 15 فروردین 1397 / 09:49|کد خبر : 3217|گروه : اجتماعي

رئیس جمعیت هلال احمر بانه:

بیش از 102 هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر بانه بهره مند شدند

بیش از 102 هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر بانه بهره مند شدند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بانه از ارائه خدمات مختلف این جمعیت به مسافرین نوروزی در عید امسال خبر داد.

آزاد فتاحی امروز صبح در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: جمعیت هلال احمر شهرستان بانه نوروز امسال در قالب اجرای طرح امداد و نجات نوروزی به تعداد 102 هزار و 950 نفر خبر داد.

وی افزود: طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان بانه از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 15 فروردین امسال و به مدت بیست روز برگزار شد.

فتاحی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح 30 نجاتگر؛ یک تیم عملیاتی مستقر در پایگاه امداد و نجات گردنه خان و یک تیم پشتیبانی سیار مشغول ارائه خدمات و امدادرسانی به مسافرین نوزوزی بانه بود.

رئیس جمعیت هلال احمر بانه تصریح کرد: انجام 4 مورد عملیات امدادی؛ 8 مورد کمک به مصدومین تصادفات جاده ای؛ اسکان اضطراری مسافران در پایگاه امداد و نجات گردنه خان و سالن های ورزشی با کمک اداره ورزش و جوانان از جمله این خدمات بوده است.

وی برپایی ایستگاه سلامت و اندازه گیری فشار خون مسافرین؛ برپایی کمپین نه به تصادفات جاده ای؛ توزیع بروشور و نقشه های گردشگری به تعداد بیش از 40 هزار برگ را از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر به مسافرین در ایام نوروز برشمرد. رئیس جمعیت هلال احمر بانه همچنینواز اجرای طرح نیابت" دیدار و عیادت از بیماران و سالخوردگان بی سرپرست" طرح مروجین سلامت و فرشتگان رحمت نیز در این ایام خبر داد.



برچسب ها :

هلال احمر ؛ بانه؛ مسافرین نوروزی؛ خدمات؛ آرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی