پنجشنبه 16 فروردین 1397 / 14:09|کد خبر : 3218|گروه : سياسي

رئیس مرکز بهداشت بانه:

3740 کیلو مواد غدایی فاسد در بانه کشف شد

3740 کیلو مواد غدایی فاسد در بانه کشف شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بانه از کشف و ضبط 3740 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در بانه طی یک ماه گذشته خبر داد.

علی شالباف در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر؛ با اعلام این خبر اظهار داشت: شبکه و مرکز بهداشت شهرستان بانه از پانزده اسفند ماه سال گذشته تا پانزده فروردین ماه امسال در قالب اجرای طرح سلامت نوروزی بطور مستمر از فروشگاه های مواد غذایی و رستوران های سطح شهر بازدید و نظارت داشته است.

وی افزود: در همین راستا تعداد 177 نفر از پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه در قالب 70 اکیپ بازرسی طی این مدت مشغول بازرسی از مراکز عرضه مواد غذایی در سطح شهر بانه بوده است.

شالباف تصریح کرد: بازرسان واحد سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه از آغاز طرح سلامت نوروزي تا پايان آن موفق به کشف و ضبط 3740 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در سطح فروشگاه ها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی اين شهرستان شدند.

وی افزود: بازرسان واحد سلامت محیط شبکه بهداست و درمان بانه طی این مدت و در سه نوبت صبح؛ بعد از ظهر و شب کار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی را حتی در روزهای تعطیل نیز انجام داده اند. شالباف تصریح کرد: بازرسان سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستات بانه بالغ بر 2276 مورد بازرسی را از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با اولویت صنوف حساس مانند انواع غذاخوری ها؛ رستوران ها و هتل ها انجام دادند.

رئیس مرکز بهداشت بانه تصریح کرد: کشف 3740 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته؛ یک مورد پلمپ و 9 مورد ارجاع به مراکز قضایی نتیجه این بازرسی ها بوده است. وی از مردم و شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بلافاصله آن را به سامانه شکایات مردمی وزارت بهداشت با شماره تلفن 190 گزارش کنند.



برچسب ها :

رئیس مرکز بهداشت؛ مواد غذایی؛ فاسد؛ تاریخ گذشته؛ بانه؛ آرباباخبر؛ طرح سلامت نورکزی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی