دوشنبه 25 آبان 1394 / 13:11|کد خبر : 322|گروه : اجتماعي

مدیر شبکه بهداشت و درمان بانه خبر داد

معدوم سازی 7 تن مواد غذایی فاسد در بانه

معدوم سازی 7 تن مواد غذایی فاسد در بانه

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه از معدوم سازی 7 تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد.

حامد منصوری، 25 آبانماه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: صبح امروز بیش از 7 تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته با حضور نماینده دادگستری، مدیران ادارات و با حکم دادستان در محل دپوی زباله این شهرستان در هیجده دولان بانه معدم سازی شد.
 

وی افزود: بازرسان واحد بهداشت محیط  شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه در راستای حفظ و ارتقای سلامت شهروندان طی 3 ماه گذشته بیش از 200 مورد بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در مناطق مختلف سطح شهر بانه بعمل آورده اند که کشف این مقدار مواد غذایی حاصل تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم در واحد بهداشت محیط این شبکه می باشد.

منصوری تصریح کرد: مواد معدومي تاريخ گذشته شامل انواع کیک و شيرينيجات ،آبمیوه، چایی، نوشابه، لواشک ، آب معدنی، چيپس و پفک بوده که در سطح شهر بانه جمع آوري شده است.

علی شالباف مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه نیز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر اظهار داشت: لازم است شهروندان عزيز در هنگام خريد اجناس به خصوص مواد غذايي، حتماً نسبت به تاريخ اعتبار حك شده روي موادغذايي و خوراكي و همچنین نشان استاندارد روي موادغذايي دقت کنند.

وی افزود: شهروندان حتی المقدور هنگام  خرید مواد خوراکی آنها را از مغازه های معتبر و بزرگ سطح شهر تهیه کنند و از دست فروشان به هیچ وجه مواد خوراکی و اغذیه ای خرید نکنند و در صورت داشتن هرگونه شکایت بهداشتی و روئیت مواد غذایی مشکوک آن را با سامانه 190 در میان بگذارند.  




 



برچسب ها :

معدوم سازی مواد غذایی فاسد در بانهشبکه بهداشت و درمان بانهشکایت بهداشتی

نظرات کاربران :

زانیار [سه شنبه 26 آبان 1394 | 13:47] پاسخ

مرسی و ممنون از زحمات بازرسان بهداشت براستی تلاشتان ستودنیست.

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی