شنبه 25 فروردین 1397 / 12:38|کد خبر : 3226|گروه : سياسي

واکنش رهبر معظم انقلاب به حمله آمریکا به سوریه:

حمله‌ به سوریه یک جنایت است/ روسای جمهور آمریکا و فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکارند

حمله‌ به سوریه یک جنایت است/ روسای جمهور آمریکا و فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکارند

حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: حمله‌ سحرگاه امروز به سوریه یک جنایت است. بنده صریحاً اعلام م.ی‌کنم رئیس‌جمهور آمریکا، رئیس‌جمهور فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکارند و جنایت کردند

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب، هم‌اکنون در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی تاکید کردند: حمله‌ سحرگاه امروز به سوریه یک جنایت است.

ایشان فرمودند: بنده صریحاً اعلام می‌کنم رئیس‌جمهور آمریکا، رئیس‌جمهور فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکارند و جنایت کردند؛ طَرفی هم نخواهند بست، سودی هم نخواهند برد؛ همچنان‌که در سال‌های گذشته در عراق، سوریه،‌ افغانستان حضور پیدا کردند و از این قبیل جنایات انجام دادند و سودی هم نبردند.

رهبر انقلاب افزودند: آن کسانی که دیروز آشکار و غیر آشکار از داعش حمایت می‌کردند، امروز ادعا می‌کنند که در مقابله‌ با آن‌ها حضور داشتند و آن‌ها را شکست دادند! آن‌هم به دروغ، چنین چیزی نیست. آن‌ها هیچ دخالتی نداشتند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اشاره کردند: در این نطقی که رئیس جمهور آمریکا همین چند ساعت قبل از این کرد می‌گوید که ما توانستیم داعش را در سوریه شکست بدهیم؛ دروغ واضح و فاضح! ایشان خاطرنشان کردند: آنها آنجایی که لازم دانستند وارد شدند و کمک کردند آنجایی که عناصر اصلی داعش در محاصره بودند وارد شدند و آنها را نجات دادند. قبل هم در ایجاد داعش آنها موثر بودند.

رهبر معظم انقلاب افزودند: با پول سعودی و امثال سعودی آنها توانستند این موجودات خبیث را به وجود بیاورند و به جان ملت عراق و سوریه بیندازند؛ منتها مقاومت در مقابل آمریکا و در مقابل عوامل آمریکا توانست این دو کشور را نجات بدهد بعد از این هم همین جور است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اضافه کردند: همین چند روز قبل از این، رئیس‌جمهور آمریکا گفت ما ۷ تریلیون [دلار] در منطقه‌ی غرب آسیا -به قول او خاورمیانه- خرج کردیم و هیچ‌چیزی گیرمان نیامد؛ راست می‌گوید، چیزی گیرشان نیامده است و بعد از این هم آمریکا هرچه خرج کند، در این منطقه هیچ‌چیزی گیرش نخواهد آمد.



برچسب ها :

رهبر انقلاب؛ واکنش به حمله آمریکا؛ سوریه؛ جنایت؛ آرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی