چهارشنبه 29 فروردین 1397 / 00:41|کد خبر : 3232|گروه : علمي

علاقمندان به داشتن پوست شفاف بخوانند

علاقمندان به داشتن پوست شفاف بخوانند

با وجود این که امروزه چای معمولی به‌ عنوان یک نوشیدنی گرم با مصرف بسیار گسترده رو به ‌روست، ولی باید در نظر داشت که چای علاوه بر خوراکی بودن به‌ عنوان یک گیاه دارویی با اهمیت، دارای خواص متعددی است.

به گزارش آرباباخبر، چای منبعی غنی ازفلوراید است که برای حفاظت از دندان ها ماده ای مفید به شمار می آید. نوشیدن چای از آسیب دیدن سلولهایی که منجر به سرطان، بیماری قلبی و دیگر بیماریها می شوند، جلوگیری می کند.

همچنین چای،به دلیل کافئین بالایی که دارد یک محرک بوده و جریان خون را در سطح پوست افزایش می‌دهد و موجب دفع مواد زائد می‌شود و این امر، هم خستگی را در این عضو کاهش داده و هم موجب تغذیه بیشتر پوست شده و سلول‌ها شادابی خود را باز می یابند.

پس روزانه حداقل دو لیوان چای بنوشیم که خوردن آن می تواند در هر حالتی پوست شما را تقویت کرده و باعث می شود میزان آنتی اکسیدان واقع در هر خوراکی را دو برابر کند.

افرادی که پوست های شفاف دارند معمولا حداقل 4 لیوان چای در روز می نوشند. چای همچنین می تواند موها را تقویت کرده و ریشه آن ها را محکم کند. هر هفته حداقل یک بار سر خودتان را با چای بشویید و بگذارید تا 30  دقیقه روی سرتان بماند سپس با آب بشویید.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران



برچسب ها :

پوست شفافبیماری قلبیپوستآرباباخبرانتی اکسیدان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی