چهارشنبه 29 فروردین 1397 / 00:58|کد خبر : 3235|گروه : سياسي

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان:

خانه های جوان در شهرهای بانه و سقزامسال کلنگ زنی می شوند

خانه های جوان در شهرهای بانه و سقزامسال کلنگ زنی می شوند

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان از کلنگ زنی خانه های جوان در شهرستان های سقز و بانه خبر داد و گفت: تاکنون در استان کردستان سه خانه جوان در شهرستان سنندج افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، حامد جولایی شامگاه دوشنبه در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در استانداری کردستان برگزار شد، گفت : از سال ۹۳ جلسات ستاد جوانان برگزار شده است اما پیگیری خوبی در گذشته نمی شد که در خواست می شود که بیشتر به این جلسات اهمیت داده شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار کرد: در سال ۹۶ در سطح استان سه جلسه برگزار شد اما در بخش شهرستان ها ۳۲ جلسه با ریاست فرمانداران شهرستان برگزار شده است.

وی افزود: در گذشته ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای حوزه جوانان گذاشته می شد که با عملکرد مناسب ستاد ساماندهی امور جوانان توجه وزارت ورزش به کردستان ویژه تر شد.

جولایی گفت: قبل از ادغام حوزه جوانان با ورزش راه برای حرکت بسیار سخت بود و کردستان این راه را با یک سازمان مردم نهاد شروع کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: در سال گذشته ۳۰ کارگاه در مناطق حاشیه ای سنندج برگزار و سه خانه جوان در نقاط آسیب پذیر افتتاح شد و کلنگ خانه های جوان در شهر های سقز و بانه و نیز در سال جاری به زمین زده می شود.

جولایی یادآور شد: اداره ورزش و جوانان متولی حوزه جوانان نیست و تنها دبیر خانه این ستاد است و باید دیگر اعضا ستاد عملکرد خود را به دبیر خانه ارسال کنند.

گفتنی است، اولین جلسه ستاد امور جوانان استان کردستان به ریاست استاندار کردستان و مسئولین استان برگزار شد.

 

 
 
 

منبع : خبر گزاری مهر



برچسب ها :

خانه های جوانبانهسقزکلنگ زنیارباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی