پنجشنبه 30 فروردین 1397 / 14:35|کد خبر : 3238|گروه : اقتصادي

دکتر جلیلی در جمع مردم بانه:

مردم عامل اصلی قدرت نظام هستند/ امروز دشمن با ما در جنگ اقتصادی است

مردم عامل اصلی قدرت نظام هستند/ امروز دشمن با ما در جنگ اقتصادی است

سعید جلیلی با بیان اینکه مردم اصلی ترین رمز اقتدار و امنیت کشور هستند گفت:امروز جنگ دشمن با ما جنگ اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ سعید جلیلی شامگاه امشب در جمع بازاریان و مردم بانه در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: امروز بعد از گذشت 4 دهه از عمر انقلاب علی رغم تمام تلاش و توطئه دشمنان کشور در مسیر پیشرفت و توسعه است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی زبانزد تمام کشورهای منطقه و بین الملل است بطوریکه سر خط بسیاری از رسانه های جهان است. جلیلی تصریح کرد: دشمنان انقلاب از هیچ تلاش و ابزاری بر علیه ملت ایران دریغ نکردند و برخی از کشورهای عربی منطقه نیز در اقدام خصمانه علیه ملت ایران با دشمن همراهی و مشارکت کردند و امروز هم بعد از گذشت 4 دهه دست از دشمنی برنداشته اند.پ

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی؛ مردم سالاری دینی را رمز اصلی ماندگاری و تداوم انقلاب اسلامی ایران در عرصه داخلی و بین المللی دانست و گفت: مردم بصیر ایران مردمانی بزرگ هستند که همواره در بزنگاه های تاریخی در قبال دشمنان با همدیگر متحد و منسجم بوده اند.

وی تصریح کرد: بواسطه همراهی مردم با نظام بود که شش قدرت برتر دنیا پای مذاکره با ملت ایران نشستند و این موضوع اقتدار نظام را به جهان و جهانیان نشان داد.

 نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی تصریح کرد: امروز دشمن در جبهه اقتصادی درصدد مقابله با جمهوری اسلامی هستند ولی غافل از اینکه مردم ایران این بار نیز در این مرحله سربلند بیرون خواهند آمد. پ

 

وی مرز و بازارچه های مرزی را از ظرفیت های مهم برشمرد و گفت: بایست از این ظرفیت در راستای رونق اقتصادی و صادرات استفاده کرد.



برچسب ها :

سعهید جلیلیبانهمرزاقتصادارباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی