پنجشنبه 30 فروردین 1397 / 14:54|کد خبر : 3239|گروه : اجتماعي

مدیر آمداده وزش و پرورش بانه:

18 مدرسه خیرساز مهرماه امسال تحویل آموزش و پرورش بانه داده می شود

18 مدرسه خیرساز مهرماه امسال تحویل آموزش و پرورش بانه داده می شود

مدیر آموزش و پرورش بانه در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این شهرستان گفت: مهر ماه امسال 18 مدرسه خیرساز تحویل اموزش و پرورش بانه داده می شود.

 به گزارش خبرنگار آرباباخبر بانه؛ بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه پیش از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور و با حضور جمعی از مسئولین و خیرین مدرسه ساز در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه برگزار شد.پ

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در این مراسم با اشاره به تعهد خیرین مدرسه ساز این شهر ستان در سال گذشته اظهار داشت: در مجموع 38 کلاس درس تعهد خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه در سال گذشته بود.

وی با بیان اینکه تعداد 20 کلاس درس تحویل اداره آموزش و پرورش بانه داده شد افزود: بر این اساس بیش از 50 درصد تعهد خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه در سال گذشته محقق شده است. پ

خضری تصریح کرد: 18 کلاس درس نیز در دست احداث است که با توجه به پیشرفت کاری آنها انتظار می رود تا مهر ماه امسال به بهره برداری برسد.

مدیر آموزش و پرورش بانه قدردانی از تلاش خیرین مدرسه ساز؛ ترویج فرهنگ مدرسه سازی و اطلاع رسانی در خصوص مشکلات و نیازهای آموزش و پرورش را از اهداف مهم این جشنواره برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: احداث و تکمیل یک واحد مدرسه شس کلاسه در مجموعه 672 واحدی مسکن مهر بلوار بلال حبشی تا مهردماه سال 97؛ اهدای یک قطعه زمین به مساحت 1719 متر مربع و احداث 24 کلاس درس روستایی به صورت مشارکتی از تعهدات جدید خیرین شهرستان بانه در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این شهرستان عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش بانه؛ کمبود فضای آموزشی در محلات حاشیه ای شهر بانه؛ تراکم بالای دانش آموزان در کلاس های درس و دو شیفته بودن بیشتر مدارس را از عمده ترین مشکلات حوزه آموزش و پرورش برشمرد.



برچسب ها :

جشنوارهخیرین مدرسه سازبانهمدرسهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی