پنجشنبه 3 خرداد 1397 / 13:13|کد خبر : 3244|گروه : سياسي

جانشين سپاه بانه:

فتح خرمشهر نماد همبستگي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران است

فتح خرمشهر نماد همبستگي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران است

جانشين سپاه بانه گفت:فتح و آزادسازي خرمشهر نماد بارز اتحاد و همبستگي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرهنگ احمد فرجی در  مراسم گرامیداشت سوم خرداد وسالروز حماسه فتح و آزادسازی خرمشهركه با حضور مسئولان، بسيجيان و خانواده معظم شهيدان در این شهر برگزار شد، ضمن گرامي داشت  یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی گرامی اظهار داشت: فتح خرمشهر يكي از بزرگترين افتخارات و دستاوردهاي ملت ايران در طول هشت سال جنگ تحميلي است.

وي با اشاره به اتحاد و هماهنگي ارتش و سپاه در طرح ريزي و اجراي عمليات غرور آفرين بيت المقدس گفت: اين عمليات كه منجر به فتح خرمشهر و بيرون راندن ارتش متجاوز رژیم بعث شد نمونه بارز لاتحاد و همبستگي نيروهاي مسلح بود.

سرهنگ فرجي همچنين از استقامت مردم خرمشهر تيز تقدير كرد و گفت: این مقاومت و ایستادگی به دنیا ثابت کرد که ملت بزرگ ایران هرگز در برابر دشمنان تسلیم نمی‌شوند و در دفاع از آب و خاک خود از هیچ ایثار و تلاشی دریغ نمی‌کنند.

جانشين سپاه بانه با بیان اینکه عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس منجر به فتح خرمشهر و تمام معادلات دشمن را بر هم زد، گفت: جوانان این مرز و بوم با استفاده از آموزه‌های دینی و اسلامی توانستند پس از 587 روز از اشغال خرمشهر مجداداً این قطعه از خاک سرزمینمان را به آغوش وطن بازگردانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی فلسفی از اساتید حوزه و دانشگاه نیز ایمان به خدا، تقوا و اطاعت از رهبری را از عوامل اصلی در فتح خرمشهر عنوان کرد و اظهار داشت: اتحاد و هماهنگی ارتش و سپاه در اجرای عملیات بیت‌المقدس یکی دیگر از عوامل فتح خرمشهر بود که توانست رژیم متجاوز بعث را از خاک خرمشهر به بیرون براند.

وی با اشاره به عظمت و بزرگي فتح خرمشهر تصریح کرد: سالروز فتح و آزادسازی خرمشهر آنچنان مهم است كه همواره در اذهان ملت ایران خواهد ماند و هرگز از ذهن مردم ايران و جهان پاك نخواهد شد.



برچسب ها :

فتح خرمشهراتحادجانشين سپاه بانهنيروهاي مسلحآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی