جمعه 18 خرداد 1397 / 15:59|کد خبر : 3248|گروه : سياسي

راهپیمایی باشکوه روز قدس در بانه برگزار شد+ تصاوير

راهپیمایی باشکوه روز قدس در بانه برگزار شد+ تصاوير

امروز همزمان با آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان و همگام با سراسر ميهن اسلامي آيين بزرگداشت روز جهاني قدس در شهرستان مرزي بانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا ملا جمال کریمی امام جمعه موقت بانه پیش از ظهر امروز در اين مراسم با اشاره به اقدامات خصمانه استکبار جهانی و در راس آنان آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: تاریخ چند دهه گذشته به خوبی نشان می دهد که آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دو دشمن اصلی و سرسخت مسلمانان هستند.


وی با بيان اينكه از بين بردن دين اسلام هدف اصلي آنان است افزود: امروزه رژیم کودک کش اسرائیل تمام جنایت های خود را در اسرائیل با پشتیبانی و حمایت آمریکاي جنايتگار انجام می دهد.

امام جمعه موقت بانه در ادامه سخنان خود به دشمنی های اشكار و پنهان  آمریکا بر علیه ملت ایران نیز اشاره کرد و گفت: ملت ایران هرگز توطئه و دشمنی های دولت آمریکا را از یاد نخواهد برد.

وی حادثه تروریستی رمضان سال گذشته توسط تروریست های تکفیری در مجلس شورای اسلامی  را که منجر به شهادت تنی چند از هموطنان مان شد را نمونه بارزی از این دشمنی ها دانست و گفت: این مزدوران توسط دولت آمریکا و رژیم اسرائیل اجیر شده بودند که بدون در نظر گرفتن حرمت ماه مبارک رمضان دست پلیدشان به خون انسان های روزه دار و بی گناه آلوده شد.


امام جمعه موقت بانه خروج یک طرفه آمریکا از برجام و اعمال تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران زا نمونه دیگری از این دشمنی ها برشمرد و خاطر نشان کرد: به کوری چشم دشمنان ملت بزرگ ایران با بهره گیری از آموزه های دینی و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری این بحران را نیز پشت سر خواهند گذاشت و دشمن را در رسیدن به آمال و نیات شومشان ناکام خواهند گذارد.






برچسب ها :

روز جهاني قدسراهپيماييبانهمراسمآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی