سه شنبه 26 آبان 1394 / 09:24|کد خبر : 325|گروه : اقتصادي

معاون عمرانی فرماندار بانه:

زیر ساخت های گردشگری در بانه ضعیف است

زیر ساخت های گردشگری در بانه ضعیف است

معاون عمرانی فرماندار بانه با بیان اینکه شهرستان بانه از جاذبه های گردشگری متنوعی برخوردار است گفت: علی رغم داشتن این ظرفیت ها، زیرساخت های گردشگری در این شهرستان ضعیف است .



به گزارش خبرنگار آرباباخبر، جعفر توان پیش از ظهر امروز در دومین جلسه امنیت گردشگران و ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان بانه که با حضور اعضای این جلسه در سالن جلسات فرمانداری بانه برگزار شد با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های شهرستان بانه در حوزه گردشگری گفت: شهرستان فرهنگی بانه بدلیل داشتن طبیعت بکر، آثار تاریخی و اماکن تفریحی از پتاسیل های مناسبی برای جذب گردشگر برخوردار است.

وی با بیان اینکه زیرساخت های گردشگری در بانه ضعیف است گفت: علی رغم اینکه طی چند سال اخیر اقدامات خوبی در حوزه زیر ساخت های گردشگری این شهرستان با همت ارگان های خدمات شهری، اداره میراث فرهنگی و سایر نهادهای ذی نفع در این بخش برداشته شده ولی باز هم در این حوزه در ابتدای  راه قرار داریم و برای حل این مشکل به همت مسئولین و گذشت زمان نیاز داریم.

 توان ضمن انتقاد  از عدم اطلاع رسانی مناسب و گسترده ادارات مرتبط با گردشگری، رسانه ها و نهادهای ذی نفع در این بخش خاطرنشان کرد:علی رغم قبول این مسئاله که زیرساخت های گردشگری در بانه ضعیف است، ازطرفی دیگر هم اقدام چندان مناسبی برای معرفی و اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری شهرستان و استفاده از حداقل های موجود  هم از طریق عزیزان صورت نمی گیرد.

معاون عمرانی فرماندار بانه تصریح کرد: امروزه گردشگری بعنوان یک صنعت در کشورهای برتر دنیا مطرح است بطوریکه این بخش، سهم قابل ملاحضه ای هم در تولیدات ناخالصی این کشورها دارد ولی با کمال تاسف علی رغم ظرفیت های بالای گردشگری در کشور و استان کردستان سهم ما از درآمد گردشگری در تولیدات ناخالص داخلی بسیار ناچیز و اندک است.

وی گفت: برای معرفی و شناساندن جاذبه های گردشگری شهرستان و اینکه  شهری آباد داشته باشیم بایستی همه با هم دست در دست هم داده و با ارتباط و تعاملی گسترده این مهم را محقق کنیم.

 



برچسب ها :

زیر ساختت های گردشگری در بانهجاذبه های گردشگری بانهبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی