پنجشنبه 5 مهر 1397 / 21:55|کد خبر : 3250|گروه : فرهنگي

پایگاه خبری تحلیلی آربابا خبر

غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای سلیمان بگ شهرستان بانه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای سلیمان بگ شهرستان بانه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس، مراسم غبارروبی و عظرافشانی مزار شهدای بانه با حضور حداکثری مسئولان ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین خانواده معظم شهدا و جمعی از مردم شهید پرور این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آربابا خبر امروز پنج شنبه مورخ  پنجم مهر ماه نود وهفت به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس با شعار محوری شهیدان ایثارگران و جانبازان فخرآفرینان ، مراسم غبارروبی و عظرافشانی مزار شهدای شهر بانه  با حضور حداکثری مسئولان ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین خانواده معظم شهدا و جمعی از مردم شهید پرور این شهرستان برگزار شد. در ابتدا مراسم  با تلاوتی چند از آیات قرآن کریم آغاز گردید و سخنران اصلی مراسم نیز ماموستا جمال کریمی امام جمعه موقت شهرستان با تبریک هفته دفاع مقدس افزود : رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و با جانفشانی و شجاعت بسیار اجازه ندادند ذره ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد .

 ایشان همچنین با اشاره به این که با تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است و همه ما به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم . ماموستا کریمی  دربیانات خود  با اشاره به نخستین روزهای هفته دفاع مقدس که یادآور اتحاد و همبستگی مردم سراسر ایران زمین در دفاع از هرگوشه از خاک میهن می‌‌‌‌‌‌باشد، دشمنان ملت ایران در اقدامی غیرانسانی جمعی از زنان، کودکان و مدافعان امنیت و آرامش کشور را هدف جنایت تروریستی خود قرار دادند ، ضمن عرض تسلیت به مردم شکیبا و بزرگوار استان خوزستان و همه هم میهنان گرامی، از خداوند متعال برای همه شهیدان سرافراز علو درجه و برای مجروحان این حادثه تروریستی تندرستی و شفای کامل و برای خانواده عزیز شهیدان شکیبایی و پاداش الهی  را از درگاه خداوند منان خواستار شدند . ایشان با اشاره به اینکه تروریست‌‌‌‌های وابسته و مزدوران وطن‌‌‌‌فروش نمی‌‌‌‌توانند یکپارچگی کشور و وحدت بی‌‌‌‌‌مانند مردمانش را که میراث پیوندهای چندین هزار ساله میان آنها است، تحمل کنند، اما باید آگاه باشند این پیوندها نه در پهنه ی خاک ایران به تنهایی که در جان و دل ایرانیان ریشه دارد، این مردم نجیب این بار نیز در کنار هم ایستاده‌‌‌‌اند و چنین اقدامی هرگز یکدلی و اتحاد آنها را از بین نمی‌‌‌برد بلکه آنها را در این راه ثابت قدم‌‌‌‌تر می‌‌‌سازد. در پایان مراسم ماموستا کریمی و حاضران با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای شهر بانه را گرامی داشتند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



برچسب ها :

هفته دفاع مقدسشهدای بانهغبار روبی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی