پنجشنبه 12 مهر 1397 / 11:05|کد خبر : 3267|گروه : فرهنگي

کمک 830 میلیون تومانی خیرین مدرسه ساز به آموزش و پرورش بانه + تصاویر

کمک 830 میلیون تومانی خیرین مدرسه ساز به آموزش و پرورش بانه + تصاویر

مدیر آموزش و پرورش بانه در مراسم نمادین "جشن عاطفه‌ها "که همزمان با مدارس سراسر کشور در دبستان هیئت امنایی سینا برگزار شد ، به کمک 830 میلیون تومانی خیرین در سال گذشته به آموزش و پرورش این شهرستان اشاره کرد.

به گزارش آربابا خبر روز چهارشنبه مراسم نمادین جشن عاطفه‌ها همزمان با مدارس سراسر کشور به منظور ترویج و یاری رساندن به دانش آموزان بی بضاعت در مدارس سطح شهرستان به همت و تلاش کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش بانه و نیز دبستان هیئت امنایی سینا که بصورت نمادین از سوی دیگر مدارس منطقه به عنوان محل برگزاری این جشن و با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان ادارات و دانش آموزان  در این مدرسه برگزار شد.

 

دراین آئین رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بانه ضمن خیر مقدم به حاضرین و تشکر از تمامی ادارات یاری دهنده به ویژه آموزش وپرورش که زمینه ی حضور حداکثری را فراهم آوردند به بیان فضائل و جایگاه کمک به همنوع در مبانی اسلامی پرداخت و افزود: مهرورزی و درک هم نوع و شریک شدن در مشکلات و به تبع آن اقدام عملی در به حداقل رساندن مشکلات خانواده های بی بضاعت یا کم بضاعت همواره در دین سلام مورد تاکید بوده و با اشاره به اینکه نیکوکاری و انفاق سرلوحه دین اسلام است گفت: خداوند زیربنای عالم هستی را بر اساس همدلی و نیکوکاری قرار داده است.

 خلیلی خاطرنشان کرد: با برگزاری این جشن‌ها سعی بر ترویج فرهنگ کمک کردن به نیازمندان را در جامعه داریم.

وی همچنین در این مراسم به بیان این مطلب پرداخت که در جشن عاطفه های سال گذشته بیش از 102 میلیون تومان جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت جمع آوری شده و نیز ابراز امیدواری نمود که در خدمت به محرومین بتوانیم گامهای شایسته تر و فراگیرتری در آینده برداریم.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش بانه نیز با اشاره به اینکه هر ساله در مهرماه و اسفندماه جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها در مدارس برگزار می‌شود تصریح کرد :  جامعه بی‌محبت روی سعادت و پیشرفت و آرامش را نخواهد دید همچنین وی افزود: هدف اصلی از برگزاری جشن عاطفه‌ها آموزش محبت و دوست داشتن به دانش‌آموزان است.

خضری با اشاره به اینکه متاسفانه در بعضی مدارس کمبودهایی وجود دارد اظهار کرد: آموزش و پرورش به ‌تنهایی قادر به حل مشکلات آموزشی نیست و یاری همه دستگاه‌ها و اولیای دانش‌آموزان را می‌طلبد.

وی در پایان تاکید کرد: برای آنکه دانش آموزان  بی بضاعت و مستمند بتوانند بدون دغدغه به مدرسه بیایند، نیازمند همدلی و کمک های همه ما و بویژه  شما دانش آموزان هستند و انتظار می رود که این همت همگانی در طول سال ادامه داشته باشد و به این روز محدود نشود.

خضری افزود : که مجموع کمک های نقدی و غیره نقدی خیرین در سال تحصیلی گذشته به آموزش و پروش ، 830 میلیون تومان بوده است .

لازم به ذکر است مراسم نمادین جشن عاطفه‌ها در دبستان هیئت امنایی سینا با برنامه‌های متنوع فرهنگی و اهدای هدایای نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان و مسئولین حاضر به دانش‌آموزان نیازمند همراه بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

جشن عاطفه هابانهکمیته امدادآموزش و پرورشخیرین

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی