جمعه 13 مهر 1397 / 15:00|کد خبر : 3270|گروه : فرهنگي

امنیت داخلی حاصل از خود گذشتگی سبزپوشان نیروی انتظامی است و مردم شهر بانه قدردان این زحمات هستند

امنیت داخلی حاصل از خود گذشتگی سبزپوشان نیروی انتظامی است و مردم شهر بانه  قدردان این  زحمات هستند

امام جمعه موقت بانه در خطبه های نماز جمعه با تبریک هفته نیروی انتظامی، افزود:امنیت کشور وهمچنین شهر مرزی ما حاصل از خود گذشتگی سبزپوشان نیروی انتظامی است و مردم شهر بانه نیز قدردان این زحمات هستند.

به گزارش آربابا خبر امروزسیزدهم مهر ماه نود و هفت همزمان با سراسر کشور نماز سیاسی عبادی جمعه با امامت ماموستا جمال کریمی و نیز حضور کارکنان نیروی انتظامی و همچنین  با شرکت گسترده مردم دیندار شهرستان بانه در مسجد جامع این شهر اقامه شد .

 

امام جمعه بانه در بخش ابتدایی سخنان خویش اشاره ای به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی کرد و با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی بهترین پشتیبان برای مردم است و مردم باید به این نیرو افتخار کنند و در برقراری امنیت نیروی انتظامی را یاری کنند، افزود : نیروی انتظامی دارای بیشترین ارباب رجوع است و ماموران انتظامی با صبر، متانت و در راستای تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری می توانند به مردم و جامعه خدمت رسانی کنند.

وی در ادامه به بحث گرانی و احتکار خصوصا در شهر بانه پرداخت و محتکران را مفسدان اقتصادی دانسته  و تاکید کرد : این افراد تمام فکر و انگیزه‌هایشان فقط فساد است.

کریمی افزود : گرانی و احتکار نتیجه قساوت و ضعف ایمان محتکران و گران فروشان است.

 وی همچنین تصریح کرد :  احتکار و قیمت را بالا بردن، خیانت به انسانیت و کشور است و این دو را از بین می‌برد و در این میان  انتظار مردم نیز از قوه قضائیه این است که با مفسدان اقتصادی برخورد قوی شود و دولت نیز به نوبه خود باید از همه فکرها و راهکارها برای رفع مشکلات اقتصادی استفاده کند.

خطیب نماز جمعه بانه همچنین با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود و گرانفروشی و احتکار بعضی از مغازه داران ضمن انتقاد از اصناف و تعزیرات شهرستان خواستار ارائه برنامه های جدی و مستمر برای مبارزه و برخورد با گرانفروشان شد.

 ماموستا کریمی در خاتمه  اشاره ای به بازار کاذب دلار کرد و افزود: اصلا به دلار اعتماد نکنید و نیز گلایه ای هم خطاب به افرادی که مسکن خود را فروخته و دلار احتکار کردند داشت و گفت : تاریخ ثابت کرده است که دلار قابل اعتماد نبوده و نیست و چه بسا افراد زیادی بر اثر افت و سقوط  قیمت ارز بدهکار و یا حتی جان خود را از دست داده اند .

 

در پایان نماز جمعه به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا  از سوی معاونت بهداری نیروی انتظامی بانه با استقرار چادری اندازه گیری فشار خون و قند خون برای نمازگزاران به صورت رایگان انجام شد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام /



برچسب ها :

نماز جمعهبانهاحتکارارزهفته ناجا

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی