یکشنبه 15 مهر 1397 / 08:04|کد خبر : 3275|گروه : فرهنگي

کلنگ‌زنی خانه‌های جوان شهرستان‌های سقز و بانه در سفر معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش

کلنگ‌زنی خانه‌های جوان شهرستان‌های سقز و بانه  در سفر معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از سفر محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش به استان کردستان خبر داد و گفت: همزمان با این سفر پروژه خانه‌های جوان دو شهرستان سقز و بانه کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش آربابا خبر ،حامد جولایی اظهار کرد: محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برای دیدار با مسئولین ارشد استان و حضور در برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های تخصصی با جوانان طی روزهای 15 و 16 مهرماه به استان کردستان سفر می‌کند.

وی افزود: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان صبح روز یکشنبه 15 مهرماه وارد سنندج می‌شود و در نخستین برنامه‌های خود با نماینده ولی فقیه در کرستان دیدار خواهد کرد و بعد از این دیدار بازدید از خانه موسیقی و کافه هنر سنندج خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اذعان کرد: شرکت در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان و نشست صمیمی با دبیران و مدیران سازمان‌های مرم نهاد استان از دیگر برنامه‌های معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کردستان خواهد بود.

جولایی خاطرنشان کرد: این مقام مسئول همچنین روز دوشنبه 16 مهرماه سفری به شهرستان‌های سقز و بانه خواهد داشت و طی آن خانه‌های جوان این دو شهر را کلنگ زنی خواهد کرد.

گفتنی است؛ معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بعد از کلنگ‌زنی خانه‌های جوان شهرستان‌های سقز و بانه از طریق فرودگاه آذربایجان غربی به برنامه های خود در کردستان پایان خواهد داد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/خبرگزاری فارس



برچسب ها :

بانهوزارت ورزشکلنگ زنیخانه های جوان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی