یکشنبه 15 مهر 1397 / 12:36|کد خبر : 3276|گروه : سياسي

اجرای مرحله نهایی رزمایش «امنیتی محرم» در منطقه کامیاران/ هدف رزمایش تثبیت امنیت کردستان است

اجرای مرحله نهایی رزمایش «امنیتی محرم» در منطقه کامیاران/ هدف رزمایش تثبیت امنیت کردستان است

مرحله نهایی رزمایش «محرم» در منطقه عمومی شاهو کامیاران آغاز شد.

به گزارش آربابا خبر ، مرحله نهایی رزمایش امنیتی محرم صبح امروز با رمز « یا ابا عبدالله الحسین » در ارتفاعات شاهو منطقه کامیاران آغاز شد.



به گفته مسؤولان سپاه بیت المقدس کردستان، پیام این رزمایش برای دوستان صلح و امنیت و آرامش است و پیام آن برای دشمنان این است که رزمندگان و دلاورمردان با صلابت و اقتدار از مرزهای ایران اسلامی دفاع می کنند و اجازه تعدی را به ضدانقلاب نمی دهند.

 

 پیشمرگان کرد مسلمان آماده مبارزه با عوامل ضد انقلاب هستند

 

سردار محمد تقی اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) در رابطه با این رزمایش گفته است: شهدای پیشمرگ کردستان با خون خود امنیت را به این مناطق هدیه داده اند و همه ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

 

وی گفته: پیشمرگان کرد مسلمان بصورت فعال برای مبارزه با عوامل ضد انقلاب حاضر و آماده هستند.

سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان نیز هدف اصلی رزمایش امنیتی محرم را تثبیت و تقویت امنیت پایدار در استان کردستان عنوان کرده است.

 

به گفته سردار رجبی تثبیت و تقویت امنیت پایدار مردمی جزو اولویت‌های سپاه کردستان و این رزمایش بوده و عنوان کرده: همه تحرکات دشمن را رصد و همه نوع آمادگی لازم برای مقابله با دشمنان را پیش‌بینی می‌کنیم.

 

سردار رجبی تمرین آتش‌های سنگین توپخانه‌ای و زرهی، عملیات‌های هوانیروز، تمرین عملیات هلی‌برن، کمین و ضدکمین، تاخت شبانه، گشت جوله و ایست بازرسی را از جمله وظایف ابلاغی این رزمایش عنوان کرده است.

 

منطقه رزمایش امنیتی محرم  از مناطق مورد علاقه ضدانقلاب است

 

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه نیز در خصوص این رزمایش گفته: در این رزمایش امنیتی نیروهای عمل کننده آموزش های خود را در یک میدان واقعی تمرین کرده و همزمان مناطق مورد علاقه ضد انقلاب را نیز پاکسازی خواهند کرد.

 

او عنوان کرده: منطقه رزمایش از مناطق مورد علاقه ضدانقلاب در گذشته بوده که با انجام رزمایش ها و عملیات های مقتدرانه سپاه در آن منطقه از لوث اشرار و ضدانقلاب پاک شد.

 

به گفته سردار پاکپور مرحله نخست این رزمایش با استفاده از ۷۰ درصد یگانهای قرارگاه حمزه سید الشهداء (علیه السلام) مستقر در کردستان قریب به یک هفته است که آغاز شده و امروز مرحله نهایی آن به انجام می رسد.

 

به گفته فرمانده نیروی زمینی سپاه، رزمایش محرم 1 یکسال گذشته در منطقه اشنویه آذربایجان غربی برگزار شد و اکنون مرحله دوم آن با حضور لشکر بیت‌المقدس کردستان، نیروهای سپاه مریوان و سروآباد، یگان هوانیروز، یگان زرهی از تیپ امام زمان(عج) و بسیجیان بومی در گردان‌های مختلف برگزار شد.

 

نمایش جدیدترین تسلیحات نظامی سپاه

 

 رزمایش امنیتی محرم در منطقه عمومی شهرستان کامیاران برگزار می شود که یگان‌های برگزیده زرهی، هوانیروز، توپخانه، تکاور و پهپاد، آمادگی، اقتدار و صلابت رزمندگان نیروی زمینی سپاه در حراست و پاسداری از مرزهای ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

 

 

انتهای پیام/کردتودی



برچسب ها :

رزمایش امنیتی محرمکامیارانسپاه کردستان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی