دوشنبه 16 مهر 1397 / 19:35|کد خبر : 3279|گروه : فرهنگي

کلنگ زنی خانه جوان در بانه + تصویر

کلنگ زنی خانه  جوان در بانه + تصویر

امروز شانزدهم مهرماه کلنگ خانه جوان بانه با حضور معاون امور ساماندهی وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل ورزش و جوانان کردستان و فرماندار بانه بر زمین زده شد.

کلنگ خانه جوان بانه ظهر دوشنبه 16 مهرماه  با حضور معاون امور ساماندهی وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل ورزش و جوانان کردستان و فرماندار بانه بر زمین زده شد.

به گزارش آربابا خبر ،  امروز شانزدهم مهرماه مراسم کلنگ زنی خانه جوان باحضور محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ، جولائی مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان ، فلاحی فرماندار بانه و جمعی از مسئولین خدوم ادارات ، نهادها ، هیأتهای ورزشی ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، رئیس و اعضاء شورای شهر برگزار شد .

ابتدا مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط استاد محمد کرمی آغاز و سپس محمد‌مهدی تندگویان ضمن تقدیر و تشکر از حضور حاضرین ، مطالبی در خصوص سمن و جایگاه آن در میان جوانان و نیز ایجاد خانه جوان بعنوان مرکز فعالیت را یک امر مهم ارزیابی کرد و خواهان تسریع در ساخت و تحویل آن به سمن ها شد.

جولائی مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان نیز ضمن اظهار تشکر از حضور گرم مسئولین شهرستان در این مراسم توضیحاتی را در خصوص پروژه خانه جوان داد و اعلام نمود که اتمام این پروژه ۲ سال بطول خواهد انجامید.

 مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان بانه نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین مطالبی را در خصوص تعداد سمن های موجود و در شرف تأسیس ، پروژه خانه جوان ، وضعیت زمین ، زیر بنا ، میزان اعتبارات تخصیصی ارائه داد .

مرادی افزود : شهرستان بانه دارای ۴ سمن مجوز دار در زمینه های: پژوهشی ، موسیقی ، تئاتر و آسیبهای اجتماعی فعالیت دارند و۳ سمن هم در شرف تأسیس می باشد پروژه خانه جوان با ۴۰۰ متر مربع زیربنا و تخصیص مبلغ هفت میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ارزش افزوده در مدت زمان دو سال به اتمام خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

بانهخانه جوانتندگویانورزشکلنگ زنی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی