چهارشنبه 18 مهر 1397 / 09:02|کد خبر : 3284|گروه : اقتصادي

کشتارگاه دام بانه از نوع نیمه صنعتی با ظرفیت روزانه ذبح ۱۰۰ رأس دام است

کشتارگاه دام بانه از نوع نیمه صنعتی با ظرفیت روزانه ذبح ۱۰۰ رأس دام است

فرماندار شهرستان بانه طی بازدید و بررسی وضعیت فعالیت کشتارگاه دام شهرداری اظهار داشت : کشتارگاه دام بانه از نوع نیمه صنعتی با ظرفیت روزانه ذبح ۱۰۰ رأس دام است.

به گزارش آربابا خبر،  فرماندار بانه ضمن بازدید از کشتارگاه دام شهرداری و بررسی فعالیت این کشتارگاه از نظر ، مراحل مختلف ذبح، نگهداری لاشه، دفع بهداشتی ضایعات دامی و سیستم های صنعتی و مکانیزه این مرکز اظهار داشت : کلیه فعالیت های کشتارگاه  دام شهرداری زیر نظر شبکه دامپزشکی و کنترل های دقیق بهداشتی است.

گفتنی است که در این بازدید شهردار بانه نیز  فرماندار  را همراهی و توضیحاتی در مورد نحوه فعالیت و رفع نواقص و مشکلات گذشته این کشتارگاه ارائه داد .

در ادامه بازدید محمد فلاحی تصریح کرد : کشتارگاه دام بانه از نوع نیمه صنعتی با ظرفیت روزانه ۱۰۰ رأس دام و قابلیت دفن لاشه های ضبط شده و تصفیه فاضلاب به روش هوازی است که در زمینه مصارف کشاورزی دارای اهمیت فراوان است.

فلاحی افزود: پس از بازدیدی که امروز همراه با شهردار بانه از کشتارگاه دام به عمل آمد، این نوید را به همشهریان بانه ای می دهیم که فعالیت تمامی بخش ها و دستگاه ها زیر نظر شبکه دامپزشکی و کنترل های دقیق بهداشتی، بدون هیچگونه مشکلی انجام می شود و نواقصی که قبلاً وجود داشت، طی بازدیدها و تذکرات انجام شده برطرف شده است.

لازم به ذکر است که کشتارگاه دام بانه در ۴ کیلومتری مسیر بانه به سمت سردشت قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

بانهگوشتکشتارگاهفرمانداربازدید

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی