یکشنبه 22 مهر 1397 / 08:10|کد خبر : 3296|گروه : سياسي

چشم‌انتظاری مردم ‌برای تحقق وعده معاون استاندار کردستان

چشم‌انتظاری مردم ‌برای تحقق وعده معاون استاندار کردستان

مردم بانه و مریوان چشم‌انتظار تحقق وعده یک‌هفته‌ای معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان برای معرفی فرمانداران این دو شهرستان هستند.

به گزارش آربابا خبر ،31 شهریورماه امسال بود که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار داشت: در هفته آینده دو فرماندار جدید شهرستان‌های مریوان و بانه معرفی می‌شوند اما هنوز پس از گذشت 20 روز از زمان انتشار خبر هنوز هیچ خبری نشده است.

با توجه به پیگیری رسانه ها در طول این مدت  و مطرح کردن  این موضوع  از طریق معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ، اما متأسفانه تاکنون خبری از تحقق آن وعده نیست و همچنان مردم این دو شهرستان چشم‌ انتظار تحقق وعده یک‌ هفته‌ای معاون کردستان هستند.

 

محسن بیگلری رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس نیز با تایید اینکه هنوز خبری از معرفی فرماندار جدید بانه نیست اظهار داشت: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان 31 شهریورماه در مصاحبه با تسنیم اعلام کرد دو هفته دیگر فرماندار بانه و مریوان معرفی می‌شود اما هنوز خبری نشده است.

 

البته باید یادآور شد که با گذشت یک‌ سال از آغاز به‌کار استاندار کردستان به‌ جز شهرستان‌ بانه و مریوان مردم شهرستان‌های سنندج، سقز و دیواندره نیز در انتظار تعیین تکلیف فرماندار جدید هستند چرا که تغییر فرمانداران ناکارآمد و ضعیف مطالبه خود مردم است.

 

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که وعده یک‌ هفته‌ای معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان برای معرفی فرماندار جدید دو شهرستان بانه و مریوان چه زمانی تحقق می‌یابد و آیا استاندار کردستان نیز پس از گذشت یک‌سال تصمیمی برای تغییر فرماندار مرکز و دو شهرستان دیگر استان می‌گیرد یا خیر.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/تسنیم



برچسب ها :

فرمانداربانهنماینده مجلساستانداری

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی