یکشنبه 22 مهر 1397 / 18:45|کد خبر : 3298|گروه : اجتماعي

برگزاری ۶۰ گفتمان دینی دانش‌آموزی در بانه

برگزاری ۶۰ گفتمان دینی دانش‌آموزی در بانه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه از برگزاری ۶۰ گفتمان دینی در مدارس این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش آرباباخبر، حجت‌الاسلام ابراهیم مولازاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی و ضرورت برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس بناست در سال تحصیلی جاری نیز تعداد ۶۰ گفتمان دینی در مدارس متوسطه اول و دوم این شهرستان برگزار شود.


وی افزود: گفتمان دینی یکی از طرح‌های موفق سازمان تبلیغات است که هر ساله برای ارتقای سطح اطلاعات عمومی و دینی  بین دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه عنوان کرد: با توجه به برگزاری سلسله گفتمان‌های دینی از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه گفتمان دانش‌آموزی جهت تقویت باورهای دینی در سطح مدارس برگزار می‌شود.


وی برگزاری گفتمان دینی را گام موثری در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و اعلام کرد: با وجود شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی دشمنان که امروز جوانان را مورد هدف قرار داده‌اند، باید جوانان را آگاه کرد تا دین‌گریزی بین آن‌ها اتفاق نیفتد.


حجت‌الاسلام مولازاده بیان کرد: برگزاری این طرح به صورت سراسری بر اساس توافق نامه فی ما بین ادارات تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش با توجه به سهمیه مشخص شده برگزار می‌شود.


وی یادآور شد: از سوی اداره تبلیغات اسلامی بانه با اداره آموزش و پرورش شهرستات بانه مکاتبه و سهمیه شهرستان و مدارس مشخص شده و زمان‌بندی اجرای آن بر عهده آموزش و پرورش است که در نزدیک‌ترین زمان برگزاری گفتمان‌ها آغاز خواهد شد.

 

 

 

 


انتهای پیام/ایکنا



برچسب ها :

تبلیغات اسلامیبانهگفتمان دینیدانش آموزمدارس

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی