یکشنبه 29 شهریور 1394 / 10:43|کد خبر : 33|گروه : سياسي

پیگیری شکایت از استاندار کردستان

پیگیری شکایت از استاندار کردستان

یک خبرنگار مجلس ششم که زندانی متواری و تحت تعقیب بود، با حکم استاندار کردستان مشاور شد که نماینده اسبق بیجار در همین زمینه از استاندار و وزیر کشور شکایت کرد و برای ارائه توضیحات در بازپرسی حضور یافت.

به گزارش آرباباخبر، محمد محمدرضایى نماینده اسبق مردم بیجار در مرداد ماه امسال با مراجعه دادسراى رسیدگى به جرایم کارکنان دولت از استاندار کردستان و وزیر کشور شکایت کرد.

محمدرضایی در گفتگو با افکارخبر ماجرا را اینگونه تعریف می کند: فردی بنام «س. ک» با اتهام تحصیل مال نامشروع در مجتمع قضایى امور اقتصادى تهران محاکمه و به ۲ سال حبس و ٣٤٠ میلیون تومان رد مال محکوم می شود. بنا به گفته وی، این فرد در زمان مرخصی متواری می شود که اداره کل زندانهاى استان تهران به دادیار شعبه ٥ دادسراى عمومى وانقلاب ناحیه ٢٣تهران(ویژه نیابت) نیز طی نامه ای موضوع را اشاره می کند.

این نماینده مجلس ششم گفت: در اسفند سال ٩٢ اقدامات قضایى براى شناسایى ودستگیرى مجدد متهم آغاز مى شود اما در همان ایامى که متهم متوارى تحت تعقیب قضایى وانتظامى قرار داشته است، ظاهرا عبدالمحمد زاهدى استاندار کردستان برای وی تحت عنوان دکتر«س. ک» ابلاغ رسمى مشاور استاندار در امور پیگیرى هاى ویژه صادرمى کند.

محمدرضایی افزود: فرد مذکور با سواستفاده از این حکم و اوراق رسمى وزارت کشور در استان ایلام نیز تحرکاتی داشت که احمد شوهانى نماینده ایلام طی نامه ای از دادستان شهرش خواست تا این فرد را تحت تعقیب قانونى قرار گیرد. وی گفت: «س.م.» در مجلس ششم تحت عنوان خبرنگار تردد داشت که محمدرضایی در آن مجلس نماینده مردم بیجار بود،به حراست مجلس نسبت به رفتارهای وی هشدارهایی داده بود.

محمد محمدرضایی نماینده اسبق بیجار تصریح کرد: اینجانب با مراجعه به دادسراى رسیدگى به جرایم کارکنان دولت از استاندار کردستان و وزیر کشور به دلیل صدور حکم برای یک متخلف شکایت کردم که این شکایت به شعبه چهارم بازپرسی ارجاع شد که بازپرس این شعبه از اینجانب خواست تا جهت ادله خود در شعبه حضور یابد. وی افزود: اینجانب در روز چهارشنبه ۲۵ مرداد در شعبه مذکور حضور یافتم و مستندات خود را ارائه کردم.

این نماینده مجلس ششم گفت: بر اساس اطلاع ما یکی از مسئولین نهاد ریاست جمهور «س.م» را به استاندار کردستان معرفی و از وی خواست تا این فرد را در استانداری بکار گیرد.



برچسب ها :

استاندار كردستانشكايتنماينده

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی