دوشنبه 23 مهر 1397 / 08:29|کد خبر : 3300|گروه : اجتماعي

ضرورت ارتقای شاخص‌های رفاهی و اجتماعی در زندگی روستائیان و کشاورزان

ضرورت ارتقای شاخص‌های رفاهی و اجتماعی در زندگی روستائیان و کشاورزان

فرماندار شهرستان بانه بر ضرورت اطلاع‌رسانی و جدیت در ارتقای شاخص‌های رفاهی و اجتماعی در زندگی روستائیان و کشاورزان از جمله برخورداری از مزایای بیمه اجتماعی روستائیان و تأمین آتیه آنان تأکید کرد.

 

به گزارش آربابا خبر ،  ، محمد فلاحی شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و کشاورزان استان کردستان که با حضور بخشداران این شهرستان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت حمایت از از تولید و اشتغال پایدار روستایی، بر ضرورت اطلاع‌رسانی و جدیت در ارتقای شاخص‌های رفاهی و اجتماعی در زندگی روستائیان و کشاورزان از جمله برخورداری از مزایای بیمه اجتماعی روستائیان و تأمین آتیه آنان تأکید کرد.

 

فرماندار شهرستان بانه اذعان داشت: توجیه‌گری و داشتن دغدغه در میان بخشداران، دهیاران و کارگزاری‌های بیمه را شرط اصلی در خدمت‌رسانی و کمک به معیشت و تأمین آتیه خانواده‌های روستائیان برشمرد.

 

وی با اشاره به برخی مشکلات و موانع موجود در زمینه پوشش بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، برگزاری جلسات مستمر آموزشی و توجیهی برای جلب اعتماد و آگاهی جامعه هدف و همچنین سهمیه‌بندی تکلیفی به منظور ابلاغ به دهیاران و کارگزاری‌ها را از جمله برنامه‌های پیش‌رو در این راستا ذکر کرد.

 

در ادامه این نشست بخشداران شهرستان بانه هم به بیان مهم‌ترین مشکلات و موانع موجود در زمینه همراهی و علاقمندی روستائیان این شهرستان برای عضویت در صندوق و برخورداری از مزایای بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر پرداختند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

بانهفرماندارروستائیانرفاهبیمه اجتماعی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی