پنجشنبه 26 مهر 1397 / 08:09|کد خبر : 3314|گروه : اقتصادي

فاز اول منطقه ویژه اقتصادی بانه در زمان مقرر آماده بهره برداری و واگذاری به متقاضیان می شود؛

فاز اول منطقه ویژه اقتصادی بانه در زمان مقرر آماده بهره برداری و واگذاری به متقاضیان می شود؛

فرماندار شهرستان بانه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گفت : فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی بانه شامل 35 هکتار از آن تا پایان آبان ماه امسال آماده واگذاری به متقاضیان می شود.

 

 

به گزارش آرباباخبر، محمد فلاحی  در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بانه، آن را یکی از طرح های مهم در استان کردستان و از جمله ظرفیت های مهم برای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان بانه توصیف کرد. 

 

فلاحی تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده و تأمین اعتبارات لازم برای اجرای همزمان پروژه های این طرح بزرگ اقتصادی، خوشبختانه از چند ماه قبل شاهد تسریع در عملیات اجرایی طرح بودیم و هم اکنون پیمانکاران مختلف در زمینه های محوطه سازی، ایجاد شبکه های داخلی برق رسانی و آب رسانی، جدول گذاری و معابر اصلی با جدیت مشغول فعالیت هستند و در نهایت فاز نخست این طرح به مساحت 35 هکتار تا پایان آبان ماه امسال آماده واگذاری به متقاضیان می شود. 

 

گفتنی است منطقه ویژه اقتصادی بانه در زمینی به مساحت 103 هکتار با زیربنای 95 هکتار در 18 کیلومتری جنوب شهر بانه و در جاده بانه-سیرانبند واقع شده است.

 

شایان ذکر است : برای ایجاد امکانات رفاهی و خدماتی در منطقه ویژه اقتصادی بانه حفاری مخزن 500 متر معکبی برای تامین آب و خط انتقال شبکه برق منطقه ویژه اقتصادی به طول 22 کیلومتر انجام شده و همچنین بخشی از دیوار کشی منطقه هم در حال انجام است.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

بانهمنطقه ویژه اقتصادیفرمانداربازدیدسییرانبندمرز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی