شنبه 28 مهر 1397 / 15:02|کد خبر : 3324|گروه : اجتماعي

169 هزار دانش آموز تحت پوشش طرح فلوراید تراپی قرار می گیرند

169 هزار دانش آموز تحت پوشش طرح فلوراید تراپی قرار می گیرند

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش کردستان از تحت پوشش قرار دادن 169 هزار دانش آموز استان در طرح فلوراید تراپی در طول سال تحصیلی جاری خبر داد.

 

به گزارش آرباباخبر،صبح امروز نادر منصوری رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان با بیان این مطلب گفت: معاینات دهان و دندان دانش آموزان مقطع ابتدایی و پایه هفتم در طرح فلوراید تراپی با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در مراکز بهداشتی استان کردستان آغاز شد.

 

وی ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه منعقده با دانشگاه علوم پزشکی مقرر شده است تعداد 60 درصد از کل دانش آموزان استان با اولویت مدارس ابتدایی تحت پوشش طرح معاینات دهان و دندان و فلوراید تراپی قرار گیرند.

 

به گفته منصوری در طول سال تحصیلی جاری در دو نوبت 169 هزار دانش آموز جهت جلوگیری از پوسیدگی دندان در زمان بزرگسالی‌ و ارتقای سلامت دهان و دندان از خدمات این طرح بهره مند خواهند شد.

 

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه در انجام طرح فلورایدتراپی خانواده‌ها نقش مؤثری دارند و می‌توانند همکاری های خوبی با مدیران مدارس داشته باشند؛ بر همراهی والدین در اجرای طرح تاکید کرد.

 

منصوری در پایان خاطر نشان ساخت: براساس تفاهم نامه آموزش و پرورش کردستان با دانشگاه علوم پزشکی در سال تحصیلی جاری و به منظور بهره گیری از توان و تخصص نیروهای مجرب، دانش آموزان مقطع ابتدایی و پایه هفتم متوسطه اول با همراهی والدین در مراکز بهداشتی محل مربوطه مراجعه و طرح توسط نیروهای شاغل در مراکز بهداشتی انجام می پذیرد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/سایت آموزش و پرورش کردستان



برچسب ها :

کردستانفلوراید تراپیدانش آموزان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی