چهارشنبه 2 آبان 1397 / 07:40|کد خبر : 3338|گروه : سياسي

13 آبان نماد استکبارستیزی و هبستگی ملت ایران در برائت از خوی استکباری دشمنان انقلاب است

13 آبان نماد استکبارستیزی و هبستگی ملت ایران در برائت از خوی استکباری دشمنان انقلاب است

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان بانه در جلسه برنامه ریزی شهرستانی گرامیداشت سیزده آبان گفت: یوم‌الله 13 آبان روز ابراز استکبارستیزی و نماد هبستگی ملت ایران در برائت از خوی استکباری دشمنان اسلام و انقلاب است.

 

به گزارش آرباباخبر، در جلسه برنامه ریزی برای برگزاری راهپیمایی سیزه آبان که با ریاست معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و حضور معاون هماهنگ کننده سپاه و نماینده نیروی انتظامی و دیگر مسئولان ادارات شهرستان بانه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.نژاد شهیدی اظهار داشت: یوم‌الله 13 آبان روز ابراز استکبارستیزی و نماد هبستگی ملت ایران در برائت از خوی استکباری دشمنان اسلام و انقلاب به ویژه آمریکاست و امسال هم مردم متعهد بانه، پاسداشت این مناسبت مهم را به مثابه برگ زرینی از کتاب افتخارات خود رقم خواهند زد.

 

وی افزود: تحریم های ظالمانه آمریکا اوج دشمنی سردمداران کاخ سفید با ملت آزاده ایران است و هدف اصلی آمریکایی‌ها ضربه‌زدن به حاکمیت اسلام و مردمی بودن نظام اسلامی است، اما این دسیسه با حضور و هوشیاری مردم به یأس تبدیل خواهد شد.

 

شهیدی با دعوت از اقشار مختلف مرزدار غیور بانه‌ای برای شرکت در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، از ادارات و دستگاه‌ها هم خواست برای حضور حداکثری مردم و مسؤلان در راهپیمایی باشکوه یوم الله 13 آبان، همکاری لازم را انجام دهند.

 

راهپیمایی دشمن‌شکن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همزمان با سایر مناطق میهن اسلامی و با حضور مردم مسلمان و متعهد بانه، روز یکشنبه سیزدهم آبان ماه جاری از مقابل حسینیه خاتم‌الأنبیاء تا میدان امام خمینی (ره) این شهر برگزار خواهد شد.

 

در ادامه معاون هماهنگ کننده سپاه بانه با تبریک 13 آبان تصریح کرد : سیزده آبان روز شهادت شهید محسن وزوایی است وی از نخستین دانشجویان پیرو خط امام بود که در تسخیر لانه جاسوسی شرکت داشت و جا داره یادی از این شهید والا مقام داشته باشیم.

مصطفی پیرزاد افزود : یوم الله سیزده آبان امسال پرشکوه تر از همیشه ثابت خواهد  کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و همیشه استعمار و استکبار شکست خورده است و این روز پیامی مردمی برای خنثی سازی نقشه های شوم استکبار و ناامیدی دشمنان از ایجاد فتنه در کشور است.

 

وی در ادامه افزود : کنگره آمریکا با طرح فتنه هایی برای میهن اسلامی ما درصدد ایجاد آشوب و دور کردن مردم از حکومت بود که با هوشیاری و درایت ملت بزرگ همه این نقشه ها با شکست مواجه گشت و جز خواری و ناامیدی چیزی برای استکبار و ایادی آنها باقی نماند .

 

گفتنی است این جلسه به بررسی نحوه اجرای با شکوه تر این مراسم توسط ادارات مربوطه پرداخته شد  هریک از مسئولین حاضر در جلسه به بیان دیدگاههای خود پرداختند .

 

 

 

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

13 آبانبانهشهیدیبرنامه ریزیپیرزادمعاون سیاسیمعاون هماهنگ کنندهانقلاب

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی