پنجشنبه 3 آبان 1397 / 07:31|کد خبر : 3342|گروه : اقتصادي

اجرای طرح های اشتغالزایی نیازمند مشارکت حداکثری و عزم جدی بانک هاست

اجرای طرح های اشتغالزایی نیازمند مشارکت حداکثری و عزم جدی بانک هاست

فرماندار شهرستان بانه گفت: اجرای طرح های اشتغالزایی نیازمند مشارکت حداکثری و عزم جدی همه دست اندرکاران و دستگاه ها به ویژه بانک هاست و هر اندازه تعامل بانک ها با متقاضیان بیشتر باشد، شاهد دلگرمی بیشتر آنان و رشد فزاینده اجرای طرح های اشتغال پایدار خواهیم بود..

 

به گزارش آرباباخبر، محمد فلاحی در دیدار با رئیس جدید اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان افزود: با توجه به ظرفیت های مهم توسعه شهرستان بانه از جمله منطقه ویژه اقتصادی، شهرک صنعتی و پتانسیل های کشاورزی، صنعتی و گردشگری، مشارکت بانک ملی در زمینه پرداخت تسهیلات به متقاضیان و حمایت از سرمایه گذاران، می تواند شتاب بیشتری در زمینه توسعه اشتغال و تولید در این شهرستان ایجاد نماید.

 

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان هم در این دیدار با اعلام اینکه این بانک آماده تکمیل طرح های نیمه تمام در استان است، گفت: هر جا که نیاز به حضور و همکاری بانک ملی در زمینه خدمت به مردم کردستان و رضایتمندی آنان باشد، آمادگی کامل داریم.

 

علی اشرف یوسفی قیاسی تصریح کرد: نباید هیچ شهروند کردستانی از دریافت وام اشتغالزایی مستأصل و ناامید شود و در این زمینه عزم جدی و راسخ داریم.

 

یوسفی در ادامه از مشارکت بانک ملی در اجرای طرح های عام المنفعه از جمله اقدام پسندیده مدرسه سازی خبر داد و گفت: این بانک با مشارکت خیرین مدرسه ساز در ۳ سال اخیر ۷ مدرسه در استان کردستان احداث نموده که یک مورد آن در کوخ شیخ الأسلام از توابع بخش مرکزی شهرستان بانه ساخته شده است.

 

 

 

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

بانهفلاحیفرمانداراشتغالبانکتسهیلات

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی