پنجشنبه 3 آبان 1397 / 12:55|کد خبر : 3344|گروه : فرهنگي

والدین دانش آموزان بانه ای 8 میلیارد و 500 میلیون ریال به مدارس کمک کردند.

والدین دانش آموزان بانه ای 8 میلیارد و  500 میلیون ریال به مدارس کمک کردند.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش در ششمین نشست اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه تصریح کردند : والدین دانش آموزان بانه ای در سال تصیلی 97-1396 بالغ بر 8 میلیارد و 500 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به مدارس کمک کردند که با هماهنگی انجمن های اولیاء و مربیان برای هزینه های جاری، تجهیز و توسعه مدارس هزینه شده است.

 

به گزارش آرباباخبر، محمد فلاحی در ششمین نشست اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه با قدردانی از نیات والای خیرین مدرسه ساز به عنوان بازوی توانمند آموزش و پرورش، همچنین از سرمایه گذاران بخش آموزش قدردانی کرد و افزود: با توجه به کندی در بازگشت سرمایه در زمینه آموزش، سرمایه گذاری و ایجاد فضاهای آموزشی جدید و تأمین نیازهای این بخش، کمتر از همت والای خیرین مدرسه ساز نیست.

 

فلاحی خاطرنشان کرد: امروزه هنر مدیران موفق به ویژه در آموزش و پرورش تغییر شیوه های مدیریتی از مدیریت مصرف و هزینه به سمت مدیریت مشارکت های مردمی، جذب سرمایه گذاران و کسب اعتماد خیرین است.


فرماندار شهرستان بانه در ادامه از بهره برداری از 7 واحد آموزشی جدید تا پایان آبان ماه جاری خبر داد و گفت: این مدارس شامل دبستان های خیرساز روستاهای ساوان، خواجه امیر /خواجامیر/، دوسینه /ده وسینه/، کانی ناو، برده رش کیوه رود /به رده ره شی کیوه رو/، توسعه دبستان فرهمند خواجه امیر و افتتاح دبستان غیر دولتی فرهنگ در شهر بانه است.

 

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه هم در این نشست با اشاره به مشارکت 75 درصدی اولیای بانه ای در انتخابات انجمن های اولیا و مربیان مدارس، از تشکیل انجمن اولیاء و مربیان در 222 مدرسه این شهرستان طی هفته جاری خبر داد و افزود: در سالت حصیلی گذشته 4 انجمن این شهرستان موفق به کسب رتبه برتر استانی و 19 مدرسه هم موفق به کسب رتبه شهرستانی شدند.

 

در آخر فرماندار بانه و رئیس شورای آموزش و پرورش در ششمین نشست اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه  تصریح کردند : والدین بانه ای در سال تصیلی 97-1396 بالغ بر 8 میلیارد و  500 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به مدارس کمک کردند که با هماهنگی انجمن های اولیاء و مربیان برای هزینه های جاری، تجهیز و توسعه مدارس هزینه شده است.

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

والدیندانش آموزبانهفرمانداراموزش و پرورشکمک

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی