جمعه 4 آبان 1397 / 07:40|کد خبر : 3346|گروه : مذهبی

افزایش تقاضای صدور مجوز خانه‌های قرآن شهری در بانه

افزایش تقاضای صدور مجوز خانه‌های قرآن شهری در بانه

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی از افزایش تقاضای صدور مجوز خانه‌های قرآن شهری در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش آرباباخبر، عبدالباقی عزیزی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بانه از افزایش تقاضای صدور مجوز خانه‌های قرآن شهری و روستایی خبر داد و اظهار کرد: در این شهرستان تعداد ۳۳ مرکز تشکل های قرآنی مشغول به فعالیت هستند.


وی افزود: با توجه به جایگاه و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی و نقش مؤثر آن در آموزش‌های مختلف دینی و قرآنی می‌طلبد با توجه به نیاز شهرستان برای ایجاد و ازدیاد خانه قرآن شهری و روستایی اقدام کرد.


عزیزی بیان کرد: افزایش اینگونه مراکز در سطح شهرو روستا در آغاز سال ۹۷ و بررسی و پیگیری پیشنهادات فعالان قرآنی با توجه به نیاز شهرستان، مربیان را به اهتمام جدی در این مأموریت دینی و ترویج خانه های قرآنی در سطح شهر و روستا فرا خواند.


وی اعلام کرد: حضور و مشارکت مربیان در ارائه راهکارها و طرح‌های نو به منظور پیشرفت و ارتقای فرهنگ قرآنی و نقش دار القرآن در سطح شهرستان قابل تقدیر است.


کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بانه یادآور شد: استقبال ازتشکیل خانه هایی قرآن شهری بسیار خوب است و روبه افزایش است و چند مورد تقاضا به منظور راه‌اندازی و صدور مجوز برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در در این شهرستان در دست اقدام است.

 

 

 

 

 


انتهای پیام/ایکنا

 



برچسب ها :

بانهتبلیغات اسلامیقرآنمچوز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی