جمعه 4 آبان 1397 / 15:27|کد خبر : 3350|گروه : فرهنگي

دو پیام‌رسان جدید بومی برای عرضه گسترده آماده می‌شود

دو پیام‌رسان جدید بومی برای عرضه گسترده آماده می‌شود

عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه رایانه‌ای با اشاره به اینکه دو پیام‌رسان جدید بومی برای عرضه گسترده آماده می‌شود، تصریح کرد: این دو هنوز آماده بهره‌برداری نیستند.

 

به گزارش آرباباخبر،رمضانعلی سبحانی‌فر در درباره تصمیم مرکز ملی فضای مجازی مبنی بر حذف حمایت از پنج پیام‌رسان بومی از میان هفت پیام‌رسان فعلی و تداوم حمایت از دو پیام‌رسان دیگر، گفت: طبیعی است که باید پیام‌رسان‌های داخلی شناسنامه‌دار و توانمند حمایت شوند و آنها که نتوانستند مردم را برای استفاده تشویق کنند، کنار گذاشته شوند؛ معنای حمایت‌های وزارتخانه هم این است که ضمن در اختیار گذاشتن زیرساخت‌ها و فراهم کردن بسترها برای آنان، از محل تسهیلاتی که از وجوه در اختیار وزیر به شمار می‌رود، به منظور حمایت مالی به آنها پرداخت کند.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در صورت نداشتن توانایی لازم، یک پیام‌رسان نباید مورد حمایت مالی قرار گیرد، به عرضه فراگیر دو پیام‌رسان جدید اشاره و تصریح کرد: امیدواریم این دو پیام‌رسان بتواند بستر مناسبی برای پوشش مخاطب ایرانی باشد و اکثر مردم با میل و رغبت در این بستر قرار گیرند.

رییس کمیته مخابرات و ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: دو پیام‌رسان جدید بومی هنوز آماده بهره‌برداری نیست و متخصصان مشغول کار بر روی آنها هستند.

 

 

 

پایان پیام/خانه ملت

 

 



برچسب ها :

پبام رسان بومیمخاطب ایرانینماینده مجلس

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی