یکشنبه 6 آبان 1397 / 07:31|کد خبر : 3355|گروه : اجتماعي

75 درصد جمعیت بانه زیر پوشش خدمات سازمان بیمه سلامت هستند

75 درصد جمعیت بانه زیر پوشش خدمات سازمان بیمه سلامت هستند

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان بانه گفت: در حال حاضر 75 درصد از جمعیت این شهرستان زیر پوشش خدمات سازمان بیمه سلامت هستند.

 

به گزارش آرباباخبر،پرویز فلاحی در دیدار با فرماندار شهرستان بانه به مناسبت هفته سلامت برگزار شد اظهار داشت: از مجموع 158 نفر جمعیت شهرستان بانه، 119 هزار نفر زیرپوشش خدمات سازمان بیمه سلامت هستند که 75 درصد از جمعیت این شهرستان را شامل می‌شود.

 

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان بانه گفت:  خاطرنشان کرد: از این میزان افراد زیرپوشش سازمان بیمه سلامت، 7 هزار و 500 نفر در قالب صندوق کارکنان دولت، 56 هزار نفر در قالب صندوق بیمه سلامت همگانی، 1 هزار و 500 نفر در قالب صندوق ایرانیان، 47 هزار و 500 نفر در چارچوب صندوق روستائیان و 6 هزار و 500 نفر نیز با عنوان صندوق سایر اقشار، از خدمات این سازمان برخوردار هستند.

 

وی افزود: بیمه سلامت مربوط به 47 هزار و 500 نفر جمعیت روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر این شهرستان، به صورت «رایگان» ارائه می‌شود.

 

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان بانه در ادامه با اشاره به افراد و مراکز طرف قرارداد با اداره بیمه سلامت شهرستان بانه گفت: هم اکنون 3 پزشک عمومی، 8 پزشک متخصص، 11 داروخانه، 2 آزمایشگاه، 2 درمانگاه و 3 مرکز فیزیوتراپی در این شهرستان به بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت، خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

 

فلاحی واگذاری فرایندهای بیمه‌گری به دفاتر پیشخوان، پوشش 90 درصدی هزینه‌های بستری بیماران، تأمین حداقل 70 درصد هزینه‌های سرپایی بیماران و رفع همپوشانی بین سازمان‌های بیمه پایه را از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های جامع سازمان بیمه سلامت از جمله در شهرستان بانه عنوان کرد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

بانهبیمه سلامتتحت پوششفرمانداری

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی