یکشنبه 6 آبان 1397 / 11:49|کد خبر : 3357|گروه : سياسي

رای اعتماد مجلس به چهار وزیر پیشنهادی روحانی

رای اعتماد مجلس به چهار وزیر پیشنهادی روحانی

وزرای پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اقتصاد و امور دارایی، صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی توانستند رأی اعتماد نمایندگان مجلس را کسب کنند.

 

به گزارش آرباباخبر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز شنبه در دو نوبت عصر و شب به بررسی صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی حسن روحانی برای وزارتخانه های مسکن، اقتصاد، کار و رفاه و صنعت و معدن پرداخت. نهایتا نمایندگان به هرچهار وزیر پیشنهادی رای اعتماد دادند. به این ترتیب فرهاد دژپسند بر مسند وزارت اقتصاد، محمد شریعتمداری وزارت کار و رفاه، رضا رحمانی وزارت صنعت و معدن و محمد اسلامی وزارت مسکن و راه قرار  گرفتند .

 

براساس گزارش ها نمایندگان مجلس شورای اسلامی فرهاد دژپسند وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی را با با ۲۰۰ رای موافق، ۵۰ رای مخالف و ۱۵ رای ممتنع از مجموع ۲۶۵ نماینده حاضر در جلسه به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی انتخاب کردند. نمایندگان محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را با 196 رای موافق، 63 رای مخالف و 5 رای ممتنع از مجموع 265 نماینده حاضر در جلسه به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب کردند.

 

نمایندگان مجلس با151 رای موافق و 98 رای مخالف و 8 رای ممتنوع از مجموع 265 نماینده حاضر در مجلس به اسلامی برای وزارت راه و شهرسازی رای اعتماد دادند. نمایندگان مجلس با ۲۰۳ رای موافق، ۴۲ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع از مجموع ۲۶۵ رای ماخوذه به رضا رحمانی به عنوان وزیر صنعت رای اعتماد دادند.  

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 



برچسب ها :

روحانیوزرامجلسرای اعتماد

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی