سه شنبه 26 آبان 1394 / 11:48|کد خبر : 336|گروه : اجتماعي

شهردار بانه:

سیاست شهرداری بانه تقویت زیر ساخت های گردشگری این شهر است

سیاست شهرداری بانه تقویت زیر ساخت های گردشگری این شهر است

شهردار بانه با بیان اینکه اولویت این شهرداری تقویت زیر ساخت های گردشگری بانه است گفت: اکثر اقدامات عمرانی و سیاست کاری شهرداری بانه طی شش ماهه نخست امسال، در راستای تقویت زیر ساخت های گردشگری این شهر بوده است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، بابک رستم پور، صبح امروز در دومین جلسه امنیت گردشگران و ستاد تسهیل خدمات سفر شهرستان بانه گفت: این شهرستان بانه به لحاظ موقعیت جغرافیایی و اقلیمی خاصی که دارد در شرایط بسیار ایده آلی در جذب گردشگر قرار گرفته است.

وی افزود:از یک طرف همجواری این شهر با مرز عراق به موقعیت تجاری و پیشرفت اقتصادی این شهر کمک کرده و از طرفی دیگر نیز برتری این شهر بلحاظ اقلیمی و قرار گرفتن در مسیر جنگل های زاگرس شمالی، ظرفیت و پتانسیل این شهر را در داشتن طبیعتی بکر با آب و هوایی لطیف در جذب گردشگر و مسافر به این منطقه مساعد کرده است.

 رستم پورتصریح کرد: در حال حاضر بنا به دلایلی موقعیت تجاری بانه بر فضای گردشگری این شهرستان غالب شده بطوریکه شاهد شرایطی نا متعادل و نا همگون در این دو بخش هستیم که برای ایجاد یک تعادل نسبی بین این دو حوزه، می طلبد که یک سری اقداماتی را انجام داد.

شهردار بانه ارتقای کمی و کیفی زیر ساخت ها را در جذب گردشگر از جمله عوامل مهم و تاثیر گذار در جذب توریسم به شهرستان بانه ذکر کرد و گفت: شهرداری بانه با توجه به رسالت و مسئولیتی که در این بخش دارد اقدامات موثری را در شش ماهه اول امسال در این راستا انجام داده بطوریکه سیاست غالب کاری این نهاد خدمت رسان، تقویت زیر ساخت های گردشگری شهر بانه بوده است.


وی با بیان اینکه احداث فضای سبز یکی از زیرسساخت های مهم در جذب گردشگر است خاطرنشان کرد: شهرداری بانه با توجه به کمبود و احساس نیازی که در این بخش داشت امسال حدود 20 هزار متر مربع فضای سبز احداث و 15 هزار متر مربع فضای سبز را نیز احیا کرده و همچنین برابر با طرح جامع مطالعاتی در بحث افزایش فضای سبز در آینده نزدیک هم برنامه های دیگری را نیز به اجرا خواهد گذاشت.

شهردار بانه افتتاح پارک آیلان در مهر ماه سال جاری را از جمله این اقدامات بر شمرد و گفت: این پارک تفریحی در مساحت 8 هزار متر مربع امروز فضایی مناسب را برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت همشهریان و مسافران فراهم کرده است.

رستم پوراعتبارات اختصاص یافته به فضای سبز را 3 میلیارد و700 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: خوشبختانه شهرداری بانه با تهیه طرح جامع مطالعات در بحث احداث فضای سبز در سال جاری حدود 30 درصد از مطالعات طرح جامع را اجرا کرده و در 6 ماهیه دوم سال جاری نیز ادامه طرح جامع مطالعاتی را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

 

 

 
 



 



برچسب ها :

شهردار بانهفضای سبزتقویت زیرساخت های گردشگری بانهآرباباخبر بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی